English

مدیر مرکز اسناد همدان مطرح کرد:

انقلاب ۵۷ و عکس های مرتبط به همدان

تکلو گفت: اطلاعات مربوط اسناد و عکس های باارزش انقلاب از مردم همدان پس از شناسایی و فهرست نویسی، در سایت جامع کتابخانه ملی ایران وارد شده و به راحتی در اختیار محققان و پژوهشگران قرار دارد.

انقلاب 57 و عکس های مرتبط به همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، تکلو گفت: اطلاعات مربوط  اسناد و عکس های باارزش انقلاب  از مردم همدان پس از شناسایی و فهرست نویسی، در سایت جامع کتابخانه ملی ایران وارد شده و به راحتی در اختیار محققان و پژوهشگران قرار دارد.

مدیر مرکز اسناد همدان، اضافه کرد: همزمان با چهلمین سال انقلاب و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره همه کسانی که در راه پیروزی انقلاب شکوهمند ملت ایران جانفشانی کردند، با همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای علمی و آموزشی، بیش از ۴۰ نمایشگاه برگزار و اسناد و عکس های مذکور در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به لزوم صرفه جویی در فعالیت های اجرایی، این آثار عموما به صورت دیجیتال و با استفاده از ابزارهای رسانه ای و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

تکلو ضمن قدردانی از همه کسانی که اسناد و عکس های مذکور را به این مدیریت اهداء کردند تصریح کرد: عکس ها و اسناد بسیاری از روزهای انقلاب در خانه ها و در آلبوم مردم انقلابی همدان وجود دارد که تقاضا می شود برای نگهداری بهتر و دسترسی محققان و تاریخ پژوهان، در اختیار این مرکز قرار داده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه