English

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان:

امروز کسی صدای مرا نمی شنود/عدم انتقاد پذیری مسئولان ضعف اجتماعی آنان است

آیت‌الله نعیم‌آبادی عدم انتقاد پذیری مدیران استان را ضعف اجتماعی آنان دانست و گفت: تاکنون در خصوص بازار ماهی‌فروشان کوتاه نیامده‌ام اما وجود دستان قوی پشت این پروژه باعث شده تا امروز کسی به حرف‌های من گوش ندهد.

امروز کسی صدای مرا نمی شنود/عدم انتقاد پذیری مسئولان ضعف اجتماعی آنان است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در نشست خبری اظهار کرد: انتقاد نیاز طبیعی یک جامعه است و مسئولانی که آستانه تحمل پایینی در برابر انتقاد دارند باید خود را اصلاح کنند و برای اینکه کاستی‌ها و ضعف کارشان را بدانند باید موردانتقاد قرار بگیرند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی عدم انتقاد پذیری مدیران استان را ضعف اجتماعی آنان دانست و گفت: با انتقاد منصفانه و به دور از غرض ورزی می توان جامعه را به سوی کمال و تعالی اجتماعی، فرهنگ و سیاسی سوق داد.

وی با تأکید بر اینکه تعریف و تمجید هیچ نقشی در پیشرفت جامعه ندارد، گفت: متأسفانه هنوز فرهنگ نقد و نقدپذیری در جامعه ما جا نیفتاده است و رسانه‌ها باید برای جا انداختن فرهنگ انتقاد تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان عنوان کرد: در خصوص مسئله اختصاص پنج میلیارد تومان توسط شهرداری و تصویب آن توسط شورای شهر به مسجد جامع باید بگویم تاکنون دو میلیارد تومان آن پرداخت شده و برای تکمیل خود مسجد نیز به حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

وی با اشاره به اینکه از روزی که اسلام به ایران آمد تا امروز، مسجدی به این بزرگی ساخته نشده است، خاطرنشان کرد: مسجد جامع بندرعباس اصلاً بودجه دولتی ندارد و مجموع کمک‌های مردمی نیز 150 میلیون ریال است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در خصوص واگذاری مجتمع تجاری نور به بانک و بلاتکلیفی خریداران مغازه‌های این مجتمع و مراجعه معترضان به وی بیان کرد: ابتدا قرار بود ستاد نماز جمعه این مجتمع تجاری را ساخته و با درآمد فروش مغازه‌های آن، هم مصلا را بسازد و هم هزینه‌های جاری مصلا را پس از تکمیل آن، تأمین کند.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با بیان اینکه این مسئله باعث بروز شایعه‌هایی شد و مجبور شدیم برای جلوگیری از به خطر افتادن آبروی خود این موضوع را رها کنیم، ابراز کرد: با فروش زمین مجتمع به قیمت ۴۰ میلیارد تومان، ساخت مصلا را آغاز کردیم و بعد هم فردی که با وی سابقه آشنایی قبلی نداشتیم (علی‌محمدی)، مجتمع را خرید و اکنون هم شنیده شده که مجتمع نور را به بانک تجارت فروخته است.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان همچنین در خصوص پروژه بازار ماهی‌فروشان که در حریم دریا احداث شده است، اظهار کرد: دست‌های قوی پشت این کار بوده و همین مسئله باعث شده تا امروز کسی به حرف‌های من گوش ندهد، تاکنون در خصوص بازار ماهی‌فروشان کوتاه نیامده‌ام و به‌صورت مکرر اعلام کرده‌ام که این بازار به نام ماهی‌فروشان اما به کام دست‌های پشت پرده و شغل‌های دیگر است.

آیت‌الله نعیم‌آبادی اظهار کرد: بنده دعوای شخصی با کسی ندارم اما چهار سال است که برای حاکمیت قانون داد می‌زنم چراکه اگر این پروژه به سرانجام برسد ساحل شهر بندرعباس به وضعیت مشابه سواحل شمال کشور دچار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه