English

معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

کشورهایی که از ظرفیت‌های خود استفاده کردند به شکوفایی اقتصادی رسیده اند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:هر کشوری که ظرفیت‌های خود را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های خود بهره مند شده ‌به شکوفایی اقتصادی دست پیدا کرده است.

کشورهایی که از ظرفیت‌های خود استفاده کردند به شکوفایی اقتصادی رسیده اند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار محمدرضا نقدی به مناسبت سالروز حماسه و ایثار شهرستان لنجان اظهار داشت: بیش از 8 سال است که نگاه‌ها تنها به خارج از کشور و انجام تبادلات با خارج از مرزها بوده و این درحالیست که در تاریخ سراغ نداریم که با تغییر روابط خارجی اقتصاد کشوری شکوفا شده باشد.

وی افزود: هر کشوری که ظرفیت‌های خود را شناسایی کرده و با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های خود بهره مند شده ‌به شکوفایی اقتصادی دست پیدا کرده است.

سردار نقدی بیان کرد: حل مشکلات به واسطه تغییر روابط خارجی تنها شعار انتخاباتی بوده و آن نیز برای همه ما به اثبات رسیده ‌و باید توجه داشت مشکل اقتصادی که امروز پیش روی کشور قرار دارد کوچک‌ترین و ساده ترین مشکلی است که پیش روی انقلاب قرار داشته و پیروزی در انقلاب، مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب و پیروزی در جنگ تحمیلی با دستان خالی و تنها با تکیه بر ولایت پذیری و اراده مردم موید این مسئله است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با بیان اینکه به یقین حفظ پیروزی از کسب آن سخت‌تر است، ابراز داشت: ما انقلابی در تاریخ نداشته ایم که به چهل سالگی رسیده باشد و انقلاب هایی مانند ویتنام، مصر، تونس، الجزایر و غیره عمر کوتاهی داشتند اما رسیدن انقلاب ایران به سن کمال نشان از اقتدار و پیروزی جاودانه این نظام دارد.

نقدی با بیان این مطلب که مسؤولان ما باید از تجربه تلخ برجام درس بگیرند، متذکر شد: مگر وعده الهی را فراموش کرده‌اند که اگر خداوند بنده‌ای را یاری کند دیگر هیچ‌کسی نمی‌تواند بر او غلبه کند، چرا در برابر دشمن احساس ضعف می‌کنید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نگاه مسؤولان به غرب و غفلت از ظرفیت‌های داخلی را یکی از اصلی‌ترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و یادآور شد: مشکلات اقتصادی در کشور از آن روزی ایجاد شد که عده‌ای در برابر دشمن احساس ضعف کردند و این موضوع تنها مربوط به این دولت نیست چراکه پیش‌ از این هم در دولت‌های گذشته شاهد اظهاراتی از جانب مسؤولان بلندپایه تحت عناوینی نظیر شعب ابی‌طالب و غیره بودیم که همین موضوع دشمنان ما را گستاخ کرد تا جایی که به خود اجازه دادند دم از مذاکره و فشار بر ایران بزنند.

وی اضافه کرد: به یقین همراهی مردم با این انقلاب و نظام در استواری درخت جاودانه آن نقش بسزایی داشته است، مردمی که همواره به گوش فرمان ولایت  فقیه در تمامی عرصه‌ها لحظه ای از دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاهی نکردند و حتی خون پاک فرزندان خود را برای آبیاری درخت انقلاب اهداء کردند.

سردار نقدی تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی قصد سازندگی کشور را داشتیم اما چندین شهر ایران با خاک یکسان شده بود، نیروگاه‌های کشور نابود و پالاشگاه‌های کشور مورد هجوم دشمن قرار گرفته بودند و باید گفت ملت ایران کشوری ویرانه را از رژیم پهلوی در اختیار گرفته بود و در جنگ تحمیلی نیز کشور ویرانه تر شده بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: به گواهی تاریخ جهان تنها کشورهایی اقتصادی قوی داشته اند که بر ظرفیت‌های داخلی کشور خود تکیه کرده و به جای چشم دوختن به دست غربی‌ها از تولید داخلی حمایت کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه