English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

اجازه نخواهیم داد کوروش بعنوان دستاویزی برای اهداف شوم دشمنان شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: کوروش یک شخصیت ملی و بخشی از تاریخ پرآوازه ایران است و اجازه نخواهیم داد بعنوان دستاویزی برای اهداف شوم دشمنان مورد سوء استفاده قرار گیرد.

اجازه نخواهیم داد کوروش بعنوان دستاویزی برای اهداف شوم دشمنان شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از شیراز، حجت الاسلام محمد رضایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در جلسه تشریح برنامه‌های روز 13 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اتفاقات به وقوع پیوسته در 13 آبان گفت: جای بسی خوشحالی است که مردم بصیر و نمایندگان ملت به این نتیجه می‌رسند که آمریکا برای همیشه با ایران دشمنی خواهد کرد و دست از مبارزه با این ملت بیدار برنخواهد داشت.

وی تصریح کرد: این یک بچگی است که بعضی‌ها بعد از امام راحل(ره) تصور کردند که شاید بشود از بعضی مواضع امام و انقلاب عدول کرد و برای تأمین منافع و معاش مردم به نظام استکبار نزدیک شد؛ چرا که بعد از 38 سال از انقلاب، آمریکا همچنان و حتی بیش از گذشته دشمنی‌اش را با نظام و تمدن ما نشان می‌دهد.

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان متعلق به یک قشر خاص نیست، افزود: در این روز ضمن تجلیل از دانش‌آموزان و دانشجویانی که حرکت، پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب و نظام اسلامی قطعا مدیون همراهی آنان نیز بوده است، همه اقشار ملت ایران حضوری گسترده در راهپیمایی خواهند داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه بعد از پایان جنگ، بحث تحریم‌ها آغاز شد که به واسطه تحریم‌ها می‌خواستند مردم ما را از پای بیاندازند، تمام کشورهای قدرت تزویرشان را برای ما نشان دادند، تاکید کرد: آنان با شعار دینی و ظاهر دینی تکفیری‌ها را به میان آوردند و خواستند دین را برابر دین قرار دهند اما در این اتفاق، باز هم نظام اسلامی به خوبی به پیروزی رسید.

وی با خاطرنشان کردن اینکه با دنیا در مسئله برجام هماهنگ بودیم، دنیا نیز اکنون حقانیت ما را پذیرفته است اما در مورد برجام رهبری تذکرات خود را اعلام می کردند، ادامه داد: استکبار بداند مذاکره با آمریکا تکرار نشدنی است.

حجت الاسلام رضایی تأکید کرد: ما تا فرهنگ عاشورایی داریم و شهادت در میان ماست، تحت تاثیر هجمه های دشمن قرار نخواهیم گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تأکید بر اینکه امروز به دلیل ارتقاء توان نظامی، اقتصادی و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، استکبار توان مقابله با ایران را نخواهد داشت، خاطرنشان ساخت: زمانی که در ابتدای انقلاب قرار داشتیم و همه جهان علیه ما همراه شده بودند، این نظام به واسطه پایمردی مردم، پیروزمندانه راه خود را ادامه داد و امروز که در بهترین سطح نظامی و سطحی مناسب در بعد اقتصادی قرار داریم و دنیا هم استکبار را همراهی نمی‌کند قطعا استکبار توان مقابله نظامی را با ایران اسلامی ندارد.

وی با بیان اینکه امسال ملت ایران در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی، مواضع خود را صریح و شفاف به جهان خصوصا ایادی استکبار جهانی نشان خواهند داد تصریح کرد: این روزها سپاه پاسداران را مورد هدف قرار داده و درصدد هستند با تخریب استوانه انقلاب، جمهوری اسلامی را تضعیف کنند اما مردم در 13 آبان نشان خواهند داد که تک تک این سیل خروشان ملت، سپاهی هستند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با بیان اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال راس ساعت ۹,۳۰ دقیقه صبح در سراسر فارس آغاز خواهد شد، ادامه داد: مسیرهای میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شهید دستغیب، خیابان ۹ دی و میدان شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی، خیابان ۹ دی، به عنوان مسیرهای اصلی راهپیمایی در شیراز تعیین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه