English

فرماندار سنندج خواستار شد:

برخورد قاطعانه با متخلفین حوزه محصولات سلامت محور

فرماندار سنندج با تأکید بر اینکه محصولات سلامت محور دارای حساسیت ویژه ای است، خواستار بالاترین سطح برخورد قضایی با متخلفین در این حوزه شد.

برخورد قاطعانه با متخلفین حوزه محصولات سلامت محور

به گزارش خبرگزاری موج کردستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنندج، محمد ابراهیم زارعی در نشست کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان سنندج که در فرمانداری سنندج برگزار شد، با تأکید بر اینکه مدیران مقوله «سلامت» را در اولویت‌کاری خود قرار دهند، گفت: در راستای تحقق این مهم می طلبد خدمات آموزشی در کنار نظارت بر فعالیت‌های کشاورزان توسط ادارات ذیصلاح ارائه گردد.

وی افزود: شبکه بهداشت و جهادکشاورزی با نمونه‌گیری از محصولات سلامت محور نسبت به ادامه فعالیت اماکن مشکوک به استفاده از کودهای شیمیایی غیرمجاز در سطح شهرستان، ممانعت به عمل آورند. 

فرماندار سنندج خطاب به نماینده دادگستری خواستار شد: اگر تخلف شخصی در بحث سلامت محرز اعلام گردید؛ به دلیل حساسیت موضوع، بالاترین سطح مجازات در حوزه سلامت برای وی در نظر گرفته شود.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی ضمن شناسایی اماکن عرضه کودهای غیرمجاز نسبت به مقابله با این مراکز اقدام نماید، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای سال زراعی پیش‌رو لحاظ گردد.

زارعی با ذکر اینکه 30 درصد زباله‌های سطح شهر سنندج قابل بازیافت است، خاطرنشان کرد: 60 درصد دیگر زباله‌های تولیدی توسط شهروندان سنندجی، قابلیت تبدیل به کمپوست برای استفاده کشاورزی را داراست و تنها 10 درصد آن غیرقابل بازیافت است.

وی با گریز به آمار ارائه شده توسط سازمان دامپزشکی منوط بر برخورد با 10 مورد ماهی فروش دوره‌گرد سطح شهر سنندج، گفت: برخورد جدی با این افراد، نیازمند همکاری و همراهی هرچه بیشتر قوه قضایی و نیروی انتظامی با اکیپ‌های نظارت و بازرسی دامپزشکی است.

فرماندار سنندج در پایان یادآور شد: طرح واکسیناسیون تب‌برفکی دام زنده از 6 بهمن‌ماه سال‌جالی آغاز و به مدت 10 روز در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه