English

اتمام حجت فرماندار سنندج با تخریب کنندگان منابع طبیعی

فرماندار سنندج از تخریب‌کنندگان منابع طبیعی و محیط‌زیست در این شهرستان انتقاد کرد و گفت که در برابر اقدامات تخریبی سوءاستفاده کنندگان از منابع طبیعی، دولت " شدت عمل قانونی " خود را افزایش می‌دهد.

اتمام حجت فرماندار سنندج با تخریب کنندگان منابع طبیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،محمد ابراهیم زارعی از برخورد با تخریب کنندگان و سوءاستفاده کنندگان از منابع طبیعی خبر داد.

فرماندار سنندج در نشست شورای اداری شهرستان سنندج از "عزم عملیاتی دولت " برای مقابله با کسانی که او آنها را نابودکنندگان منابع طبیعی و محیط‌زیست خواند سخن می‌گفت و سو استفاده‌کنندگان از عرصه‌های عمومی را آگاه کرد "دولت بدون چشم‌پوشی با آنها برخورد قانونی جدی می‌کند."

او گرچه مسئولان را به اتخاذ برنامه پیشگیرانه بیشتر در حفاظت از منابع طبیعی موجود توصیه کرد، اما، درعین‌حال با سوداگران و تخریب گران منابع طبیعی اتمام‌حجت کرد و به تأکید گفت «اگر احکام قضایی در مورد متخلفان، تخریب باشد اطمینان می‌دهم بدون اغماض حکم را بر متجاوز به منابع عمومی اجرا می‌کنیم.»

زارعی گفت به کسی که برای ساخت خانه باغی 40 مترمربعی مجوز می‌گیرد و200 متر بنا می‌سازد اطمینان می‌دهیم که اراده دولت برخورد قاطع و تخریب بنای غیرقانونی است.

فرماندار سنندج یادآور شد که حفظ آب‌وخاک و منابع طبیعی و هوای پاک وظیفه همه است و باید به‌صورت جدی از محیط‌زیست شهرستان محافظت شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه