English

فوت یک راننده خودروی سنگین بر روی شناور لندینگ کرافت

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از فوت یک راننده خودروی سنگین بر روی شناور لندینگ کرافت پهلو گرفته در بندر پل بر اثر بی احتیاطی راننده یک دستگاه خودروی سنگین دیگر خبر داد.

فوت یک راننده خودروی سنگین بر روی شناور لندینگ کرافت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، "اسماعیل مکی زاده" ضمن اعلام این خبر افزود: حوالی ساعت 05:40 صبح امروز لندینگ کرافت (شناور ویژه حمل خودرو) "کاشانی یک" در بندر پل استان هرمزگان در حال بارگیری خودرو برای انتقال به بندر لافت جزیره قشم بوده است.

وی ادامه داد: در مراحل پایانی عملیات بارگیری، یک دستگاه خودروی سنگین پارک شده و بدون راننده روی این شناور لندینگ کرافت به دلیل نکشیدن ترمز دستی از جای خود به عقب حرکت می کند و به راننده ای دیگر که در کنار دیواره سمت راست پل فرماندهی شناور ایستاده بود، برخورد می کند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: فرد مذکور با ضربه شدید بین خودروی سنگین و دیواره شناور لندینگ کرافت گرفتار می شود که بر اثر شدت جراحات، متاسفانه در همان ساعات نخستین حادثه، جان خود را از دست می دهد.

مکی زاده اضافه کرد: جزییات بیشتر این حادثه و علل دقیق تر رخ دادن آن، پس از انجام بررسی های کارشناسان سوانح دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای اطلاع مردم و افکار عمومی اعلام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه