English

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

دهه فجر یکی از ماندگارترین ایام در تاریخ انقلاب اسلامی است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از دهه فجر نیز به عنوان یکی از ماندگارترین ایام در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: دهه فجر فرصتی برای بازنگری ارزش‌ها و آرمان‌ها است اینکه ما چه بودیم، چه می‌کردیم، چه می‌خواستیم و الان کجا قرار داریم.

دهه فجر یکی از ماندگارترین ایام در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، حجت‌الاسلام محمد منتظری صبح امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران رسانه‌های استان، با یادآوری اهمیت و نقش رسانه در تحقق اهداف مختلف انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در این ایامی که دشمن به دنبال یاس و ناامیدی در ایران است، رسانه‌ها باید امیدآفرینی کنند.

وی افزود: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی و بازنگری ارزش‌های انقلاب اسلامی است، اینکه بدانیم کجا بودیم و به کجا رسیده‌ایم.

منتظری تصریح کرد: احساس عزت، سربلندی، افتخار، استقلال و هویت دینی و حاکمیت ارزش‌های دین اسلام از جمله پیامدهای انقلاب اسلامی است که امروز در دل میلیون‌ها انسان در جهان بارقه امیدی ایجاد کرده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دشمن به دنبال تضعیف ولایت فقیه، تضعیف و ترور شخصیت روحانیت و انزوای آنها و ایجاد یاس و ناامیدی و تفرقه و تشتت در بین مردم است.

وی خاطرنشان کرد: نقش رسانه نقش بی بدیلی است که از این نقش باید استفاده کنیم و رسالت خود را در حوزه کاری و مسئولیتی که داریم انجام دهیم.‌

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اضافه کرد: تلاش ما باید این باشد که از رسانه در جهت صحیح خودش و اهداف نظام و ارزش های حاکم بر کشور استفاده کنیم.

وی از دهه فجر نیز به عنوان یکی از ماندگارترین ایام در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد و تصریح کرد: دهه فجر فرصتی برای بازنگری ارزش‌ها و آرمان‌ها است اینکه ما چه بودیم، چه می‌کردیم، چه می‌خواستیم و الان کجا قرار داریم.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: کمترین ثمره‌ای که این دهه برای نظام متصور است این بود که فصلی نو در تاریخ معاصر این کشور ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: احساس سربلندی، عزت، استقلال و احساس هویت دینی و حاکمیت ارزش‌های دینی و اسلام ناب محمدی که امروز در دل 10ها میلیون انسان بارقه امید ایجاد کرده از پیامد‌های انقلاب ایران اسلامی است.

راه امام(ره) را فراموش نکنیم

وی با بیان اینکه امام راحل با آمدنش تمام خوبی‌ها و امیدها را در دل ما ایجاد و زنده کرد، تصریح کرد: آنچه وظیفه‌ داریم در این راستا این است که راه امام(ره) را فراموش نکنیم و هدف و اندیشه‌های امام در روزمرگی‌ها از یاد نرود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: پیام دهه فجر به جوانان این است که خطرات و آسیب‌هایی که نظام را تهدید می‌کند را با بصیرت کامل بشناسند و در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت: تضعیف جایگاه ولایت‌ فقیه، ترویج جدایی دین از سیاست، تضعیف ارگان‌ها و سازمان‌های قانونی کشور، تضعیف و ترور شخصیت روحانیت و تلاش در راستای کشاندن روحانیت به انزوا و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم و تفرقه در جامعه و تهاجم فرهنگی در اشکال مختلف از اهداف دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب است.

وی تصریح کرد: تداوم راه امام به معنای عملی کردن خواسته‌های امام راحل است، اینکه معمار کبیر انقلاب با پیروزی انقلاب دنبال چه اهدافی بود باید روشنگری و مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ایجاد معنویت و حاکمیت ارزش‌های دینی را از تاثیرات و خروجی‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: پافشاری بر ارزش‌های و اصول الهی، حفظ وحدت کلمه و تقریب مذاهب در بین قومیت‌ها، دشمن‌شناسی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان از مهم‌ترین رسالت‌های امروز تک‌تک افراد جامعه است.

وی اذعان کرد: ایجاد طبقات اجتماعی و اقتصادی، دوری مسئولان از مردم و ترک کامل فرهنگ منحط غربی و ...اینها محورهایی است که باید برای جوانانی که آینده‌ساز کشور هستند ترسیم شود.

منتظری با بیان اینکه ما در راه پیروزی و حفظ انقلاب شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم، گفت: همه ما در راستای حراست از خون شهدا و ادامه راه امام راحل وظیفه داریم و باید به نحو احسن در این مسیر تلاش کنیم.

وی در ادامه به برنامه‌های دهه فجر کمیته روحانیون ستاد دهه فجر استان کردستان گریزی زد و گفت: برگزاری نشست هم‌اندیشی روحانیون اهل سنت و تشیع با دعوت از 600 نفر از روحانیون، برگزاری برنامه‌های جشن انقلاب در حوزه‌های علمیه، فراخوان مقاله با موضوع انقلاب و برگزاری همایش بصیرت‌افزایی با محور جریان‌های تکفیری از جمله برنامه‌های دهه فجر در استان خواهد بود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: دعوت از مهمانان خارجی از جهان اسلام، برگزاری همایش بصیرت‌افزایی برای معلمین و دانشجویان در سطح استان، برگزاری برنامه‌ آئینه زمان که به موضوع سبک زندگی روح‌الله، برگزاری 8 دوره آموزشی با موضوع تقریب، تجلیل از حافظین قرآن، برگزاری جشنواره قلم روستا، برگزاری جشنواره قرآن در کانون‌های فرهنگی مساجد و برگزاری جلسه انس با قرآن، جلسه حافظین مشهور در استان، برگزاری جشن‌های دهه انقلاب در مساجد و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در کتابخانه امام خامنه‌ای از دیگر برنامه‌های کمیته روحانیون ستاد دهه فجر استان کردستان است.

منتظری در پایان با اشاره به برگزاری 9 پیش کنگره امام شافعی در سطح استان اذعان کرد: برنامه‌هایی که برای کنگره به مرکز محول شده کاملا انجام و پیش‌بینی ما برگزاری این کنگره در بهار سال آینده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه