English

پیام تشکر آیت الله فلاحتی از حضور پرشور مردم در یوم الله ۹ دی

آیت الله فلاحتی با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در مراسمات و تجمعات یوم الله ۸ و ۹ دی تقدیر و تشکر نمود.

پیام تشکر آیت الله فلاحتی از حضور پرشور مردم در یوم الله ۹ دی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله فلاحتی با صدور پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان در مراسمات و تجمعات یوم الله ۸ و ۹ دی تقدیر و تشکر نمود.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود خداوند بر ارواح پاک و طیبه شهدای انقلاب اسلامی ایران و شما مردم سلحشور و ولایتمدار استان گیلان که بار دیگر همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی برای تجدید پیمان و میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای و محکومیت فتنه شوم سال ۸۸ حماسه ای کم نظیر و به یاد ماندنی آفریدید.

این حرکت بزرگ شما مردم ولایتمدار که برگرفته از عشق بی کرانتان نسبت به اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، دارای پیام های متعددی به تمامی دشمنان داخلی و خارجی اعم از آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی، منافقین، سلطنت طلبان و… بوده و با این حماسه ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز همچنان استوار و همان ملت پرشور سال ۵۷ و اوایل انقلاب هستید.

اینجانب بر خود فرض میدانم از حضور حماسی آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و اقشار مختلف جامعه نهایت تشکر و قدردانی را به عمل آورده و عزت و موفقیت همگان را ذیل توجهات حضرت ولی عصر(ارواحنا فداه) از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمایم.

رسول فلاحتی

نماینده ولی فقیه در استان گیلان

و امام جمعه رشت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه