English

فرمانده انتظامی شهرستان بهار مطرح کرد:

دستگیری قاچاقچی برنج در بهار

سودجویان و فرصت طلبان تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بهره وافی و کافی را از شرایط برده و تمام اوقات شبانه روزی خود را به شغل انسانی و پرزحمت قاچاق با کسب روزی حلال مشغول هستند، اینبار فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری زحمت کشان قاچاقچی در بهار خبر داد.

دستگیری قاچاقچی برنج در بهار

به گزارش خبرگزاری موج همدان، فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت:  طی بازرسی های صورت گرفته خودرو  نیسان مشکوک ۲ هزار و ۶۵۰ کیلوگرم برنج خارجی قاچاق کشف و یک متهم نیز به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به اینکه ارزش برنج های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده، از کشف لوازم خانگی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نوری گفت: کارکنان انتظامی شهرستان بهار در عملیات دیگری حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی های صورت گرفته از این خودرو، لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، ماشین لباسشویی و تلویزیون خارجی و قاچاق کشف شد.

وی افزود: ارزش کالا های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان افزون بر ۲۵۵ میلیون ریال برآورد شده و ۲ متهم نیز در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه