English

کنسرت حشرات به تالار احسان می آید

حسین پذیره، کارگردان این نمایش گفت: حشرات نمایشی، نمایشی شاد و موزیکال و به سبک منحصر به فردی خواهد بود.

کنسرت حشرات به تالار احسان می آید

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حسین پذیره، کارگردان نمایش کنسرت حشرات گفت: این نمایش، نمایشی شاد و موزیکال و به سبک منحصر به فردی است که از ۲۴ تا ۲۸ دی ماه در تالار احسان برای عموم به اجرا می شود.

این نمایش کودکانه در سانسهای صبح و بعد از ظهر، مخصوص مدارس و مهدکودک ها و بعد از ظهرها ساعت ١٩ برا عموم اجرا خواهد داشت.

پذیره ادامه داد: این نمایش انسان را به دنیای جدیدی می برد؛ دنیایی که ما تاکنون از آن غافل بوده ایم، دنیایی که در سرنوشت ما و آیندگان مان بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود،

کارگردان «کنسرت حشرات» افزود: یا توجه به این که اکثر نمایش های امروز به شیوه دیالوگ محور می باشد، و دیالوگ از حوصله مردم خارج است، نود درصد این نمایش بر اساس موسیقی حرکات بدن و صداسازی به (صورت اجرای) زنده می باشد.

از این کارگردان تا کنون نمایش هایی چون خط پایان (اجرا در فستیوال هایفست ارمنستان در سال ۹۶)، بازی در نمایش های سمفونی واژه ها (اجرا در تأتر شهر و حضور در جشنواره بین المللی یونیما)، نمایش دمینوی الهی (حضور در جشنواره فجر بخش مسابقه بین الملل)، نمایش عشق من حامد بهداد و ... را می توان نام برد.

در این نمایش پانزده بازیگر  نقش  آفرینی می کنند که نه نفر بازیگر اصلی و شش نفر نیز بازیگر مکمل هستند.

بازیگران اصلی نمایش: سیاوش صفری نژاد، سمانه داودی، محمد عابدی، سمیرا میرزائی، پویا قاسمی، شیدا موسوی، دنیا هرو، صنم بهجت نیا و حسین پذیره.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه