English

فرماندار بندرخمیر:

بندرپل نیاز به ساماندهی و توسعه دارد/منطقه آزاد قشم باید در کمترین زمان ممکن ورود کند

فرماندار بندرخمیر گفت: بخش خدمت رسانی به مسافران و گردشگری در بندرپل نیاز به توسعه و ساماندهی دارد. و سازمان منطقه آزاد قشم باید در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

بندرپل نیاز به ساماندهی و توسعه دارد/منطقه آزاد قشم باید در کمترین زمان ممکن ورود کند

به گزارش خبرگزاری موج، فرماندار بندرخمیر گفت: بخش خدمت رسانی به مسافران و گردشگری در بندرپل نیاز به توسعه و ساماندهی دارد.

وی افزود: با توجه به ورود گردشگران زیاد دراین منطقه خصوصا در ایام نوروز باید بخش گردشگری و خدمت رسانی به مسافران در بندرپل ساماندهی شود.

فرماندار شهرستان بندرخمیر گفت: ایجاد بازارچه‌های ساحلی همراه با جشن‌های بومی محلی می‌تواند مورد استقبال اهالی و مسافران در این منطقه شود که در این راستا باید با برنامه ریزی‌های مناسب انجام شود.

خواستار همچنین در خصوص راه اندازی قایق‌های تفریحی در اسکله بندرپل گفت: با توجه به اینکه بندرپل در مسیر ارتباطی شهرستان قشم قرار دارد و مسافران زیادی از این طریق عازم لافت در شهرستان قشم می‌شوند بنابراین راه اندازی اسکله تفریحی برای مسافران یکی از اقدامات مهم برای اشتغالزایی در این منطقه است.

وی از مسوولان سازمان منطقه آزاد قشم خواست نسبت به روشنایی و تجهیزاین مکان اقدام کند.

فرماندار شهرستان بندرخمیر با اشاره به نواقص موجود در این بندر افزود: تامین روشنایی دکل موجود در اسکله بندرپل، برطرف ساختن نواقص دکل مخابراتی برای تقویت آنتن دهی هرچه بهتر در این منطقه، لایروبی اسکله بندرپل برای تردد و پهلوگیری بهتر شناورها، ایجاد سکونتگاه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مناسب، بهسازی محوطه اسکله و جاده منتهی به آن از جمله اقداماتی است که سازمان منطقه آزاد قشم باید در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

خواستار همچنین با اشاره به همایش روز تالاب‌ها در بندر خمیر، خواستار آمادگی کامل ادارات و دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزارشدن این واقعه ملی در شهرستان خمیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه