English

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران:

متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی مازندران ۴۵ درصد افزایش داشت

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در آذر ماه امسال 58 نفر است که این رقم در مدت مشابه سال قبل 45 درصد افزایش یافته‌ است.

متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی مازندران 45 درصد افزایش داشت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان مازندران علی عباسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در آذر ماه امسال 58 نفر شامل 38 مرد و 20 زن بوده است.

وی افزود: از کل متوفیات حوادث رانندگی آذرماه محور برون شهری و راه روستایی 42 نفر ( با 50 درصد افزایش ) و درون شهری 16 نفر ( 33 درصد افزایش ) را در برمی‌گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اضافه کرد: بیشترین فوتی مربوط به شهرهای آمل با 11، ساری و میاندورود با هفت نفر و تنها شهر بدون فوتی گلوگاه گزارش شده است.

این مسؤول تصریح کرد: از این تعداد 13 مورد راننده ، سه مورد موتورسوار، 16 نفر سرنشین ،22 نفر عابر و چهار  چهار مورد هم دوچرخه‌سوار هستند.

عباسی تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در آذر ماه امسال، یک‌هزار و 380 نفراعلام کرد که این رقم نسبت به مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی‌که بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و رانندگی با سرعت مطمئنه در کاهش تصادفات موثر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه