English

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت چالوس:

۵۸ واحد صنعتی در شهرستان های چالوس و کلاردشت فعال هستند

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت چالوس گفت: از 150 واحد صنعتی که در شهرستانهای چالوس و کلاردشت مجوز فعالیت دریافت کردند ، 58 واحد صنعتی فعال وجود دارد.

58 واحد صنعتی در شهرستان های چالوس و کلاردشت فعال هستند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد دوستعلی پور در نشست با اعضای انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران اظهار داشت:در طول سال 97 تا کنون از مجموع 8 هزار واحد صنفی شهرستانهای چالوس و کلاردشت 6900 واحد مورد بازدید قرار گرفتند و 150فقره جوازتاسیس صادر شد.

وی بیان داشت: از مجموع 6900 بازدید واحدهای صنفی در سال 97 تا کنون برای 700 واحد صنفی تشکیل پرونده شد که  35میلیاردو500میلیون ریال ارزش ریالی پرونده ها بوده است که در بخش های قاچاق کالا،لوازم خانگی،کشف کالای انبار شده و گران فروشی بوده است.

دوستعلی پور بیان داشت: توزیع 10 تن مرغ گرم با نرخ دولتی در دو شهرستان چالوس و کلاردشت آغاز شده و همچنین توزیع گوشت گرم نیزطی روزهای آینده توزیع می گردد که این توزیع با هدف تنظیم بازار بوده که ادامه هم خواهد داشت.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت چالوس تاکید کرد: 14 واحد تولیدی و صنعتی در سامانه اشتغال فراگیر از دو شهرستان چالوس و کلاردشت ثبت نام کردند که 28 میلیارد تومان درخواست تسهیلات این واحدها بوده که تشکیل پرونده و اقدامات اولیه آنها در مرکز استان انجام و بعد از تشکیل پرونده برای دریافت تسهیلات به بانک های شهرستانی ابلاغ می شود.

وی گفت: انتظار داریم بانک ها تعامل و همکاری خوبی با واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح شهرستانهای چالوس و کلاردشت داشته باشند که متاسفانه بعضی از بانک ها تعامل کافی را ندارند که این عدم تعامل به روند رو به رشد تولید ملی ضربه می زند.

دوستعلی پور گفت: اتاق اصناف شهرستان چالوس فعالیت و اقدامات خوبی را در دست اقدام دارد که  به زودی ساختمان اداری این اتاق که خریداری شده است و مرحله تجهیز را سپری می کند به بهره برداری می رسد. و .همچنین کلیه انتخابات اتحادیه های صنفی بصورت کاملا الکترونیک وبصورت انلاین برگزارمیگردد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بیان داشت: شهروندان در مشاهده با هر گونه کم فروشی و گران فروشی در اسرع وقت با تماس با این اداره و اتاق اصناف با شماره تماس 124 سریعا  تماس بگیرند و همکارن نظارتی و بازرسی ما موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار می دهند.

وی گفت: نظارت بر نانواییها که یکی از درخواست مهم شهروندان از ما است به صورت مستمر وبعضا بصورت مشترک با برخی دستگاههای نظارتی در دو شهرستان چالوس و کلاردشت انجام می شود و کیفیت و استاندارد های لازمی که باید رعایت شود مورد ارزیابی قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه