English

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خبر داد؛

بهره برداری دو طرح بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی سپیدرود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: دو طرح بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی سپیدرود هستند که برنامه توسعه بسیار خوبی دارند و در آینده بسیار نزدیک به بهره برداری می رسند و می توانند ظرفیت اشتغال استان را افزایش دهند.

بهره برداری دو طرح بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی سپیدرود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان درخصوص اهمیت سرمایه گذاری خارجی و جذب آن بیان داشت: بدون شک دستیابی به رشد بلند مدت و مداوم اقتصادی در هر کشور، با تجهیز و تخصیص بهینه منابع سرمایه گذاری در اقتصاد ملی آن کشور امکان پذیر است و برای رسیدن به این هدف، بازارهای مالی گسترده و عمیق به ویژه بازار سرمایه کارآمد ضروری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان بیان داشت: 1761 هکتار مساحت اراضی در اختیار میباشد که از این میزان 1319 هکتار آن فاز عملیاتی، 517 هکتار مساحت اراضی واگذار شده و 869 هکتار مساحت اراضی صنعتی قابل واگذاری می باشد.

شهیدی در ادامه اظهار داشت: عرصه های در حال واگذاری در تامین زیر ساختها دارای نواقص و کمبودهایی هستند که از مهمترین آنها می توان به تامین قدرت برق اشاره نمود لذا با توجه به شناسایی و تدوین راه حل های رفع مشکلات بر اساس جلسات مکرری که با دستگاه های متولی امر گذاشته شده و همچنین تامین اعتبارات لازم که در این خصوص از محل واگذاری عرصه های صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری، صورت پذیرفت است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: در آینده شاهد ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات قابل ارائه به صاحبان صنایع مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی خواهیم بود.

33 موقعیت و عرصه صنعتی در دست بهره برداری است

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت: 33 موقعیت از 36 موقعیت صنعتی شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در دست بهره برداری می باشد که با زیرساختهای مناسب آماده همکاری همه جانبه و جذب و حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد.

 شهیدی تاکید کرد: شهرک های صنعتی محلی ایده آل برای صنعتگران بوده و لازم است تا زیرساخت های مورد نیاز تامین شود تا صنعتگران بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند.

15 واحد صنعتی در دهه فجر به بهره برداری می رسند

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان درباره تعداد واحدهایی که در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسند اظهار داشت: در مجموع 33 شهرک صنعتی فعال در استان گیلان 857 قرارداد صنعتی داریم که حدود 500 واحد در حال فعالیت هستند و مابقی در حال ساخت و ساز و پیش بینی ما این است که 15 واحد صنعتی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

بهره برداری دو طرح بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی سپیدرود

وی ادامه داد:  دو طرح بزرگ صنعتی تنها در شهرک صنعتی سپیدرود هستند که برنامه توسعه بسیار خوبی دارند و در آینده بسیار نزدیک به بهره برداری می رسند و می توانند ظرفیت اشتغال استان را افزایش دهند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان افزود: استان گیلان در حال حاضر در زمینه سلولزی و صنایع مربوط آن رتبه دوم کشور را داراست که با طرح توسعه ای که این واحد ها در دست اجرا دارند به زودی رتبه اول کشور در زمینه تولید سلولزی خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه