English

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد

بازگشت شش واحد صنعتی غیرفعال به عرصه صنعت و تولید

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر 6 واحد صنعتی غیرفعال مجددا فعال و به عرصه صنعت و تولید بازگشتند.

بازگشت شش واحد صنعتی غیرفعال  به عرصه صنعت و تولید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت: 6 واحد صنعتی غیرفعال مجددا فعال و به عرصه صنعت و تولید بازگشتند.

احمد علی شهیدی ضمن گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر گفت: شهرک صنعتی بندر انزلی با مساحت، 55 هکتار و استقرار 101 واحد صنعتی فعال از جمله شهرک های صنعتی مهم و تاثیر گذار در سطح استان می باشد که برای 1912 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال نموده است.

وی افزود: شهرک صنعتی بندر انزلی به واسطه استقرار در محدوده منطقه آزاد تجاری، صنعتی بندر انزلی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و تمایل سرمایه گذاری در این شهرک به واسطه قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد و به جهت برخورداری از معافیت های مالیاتی و گمرکی نسبت به سایر شهرک های صنعتی سطح استان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

شهیدی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسرور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد بندر انزلی در خصوص توجه به بخش صنعت و تولید خاطر نشان کرد: از آنجایی که این شهرک صنعتی در محدوده منطقه آزاد انزلی قرار گرفته است و به جهت برخورداری از مزیت های سرمایه گذاری و گمرکی رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این شهرک بسیار زیاد است ولی به علت نبود عرصه صنعتی امکان جذب سرمایه گذار وجود ندارد.

افتتاح پروژه ها صنعتی

شهرک صنعتی در حال ساخت لشت نشاء می تواند بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار باشد

وی در ادامه بیان داشت: شهرک صنعتی در حال ساخت لشت نشاء که در فاصله اندکی از محدوده منطقه آزاد انزلی قرار دارد می تواند بستر مناسبی برای جذب سرمایه گذار باشد البته با توجه به قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد، که شرکت شهرک های صنعتی گیلان در این خصوص آمادگی خود را اعلام می کند.

لازم به ذکر می باشد 6 واحد صنعتی شامل، مهاجر تجارت، آذین پوش، رها تجارت، خزر چوب سبز کاسپین و اوج اندیشان از جمله واحدهای صنعتی غیرفعالی بودن که مجددا فعال و به عرصه صنعت و تولید بازگشتند و طرح توسعه شرکت خزرمنبع نیز افتتاح گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه