English

فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس خبر داد:

برگزاری نخستین جشنواره «چهل بهار» در فارس

فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس از برگزاری نخستین جشنواره «چهل بهار» در فارس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

برگزاری نخستین جشنواره «چهل بهار» در فارس

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، میرجلال موسوی، فرمانده یگان ویژه ناجا استان فارس خبر از از برگزاری نخستین جشنواره «چهل بهار» در فارس داد و گفت: در آستانه چهل سالگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یگان‌های ویژه ناجا قصد دارد با بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده و نهفته با هدف انتقال مفاهیم ارزشی و دستاوردهای والای انقلاب، به قشر جوان جامعه، در بهمن‌ماه امسال این جشنواره را در سراسر ایران اسلامی برگزار کند.

وی در تشریح اهداف این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره توجه خاص به چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، زنده نگه داشتن یاد و خاطر امام راحل عظیم‌الشأن(ره) و شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی، پاسخ‌گویی کوبنده به یاوه‌گویی دشمنان حقیر انقلاب اسلامی، تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، در کنار ایجاد نشاط ، سلامتی، تحرک و شناسایی، تقویت استعداد‌های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری کارکنان و خانواده‌هاست.

فرمانده یگان ویژه استان فارس با بیان اینکه این جشنواره در یگان ویژه استان نیز همزمان با سراسر ایران اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: اولین جشنواره قرآنی، هنری، فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان در ماه‌های دی و بهمن و به‌مدت چهل روز در شهر شیراز در قالب برنامه‌های مسابقاتی در بخش‌های مختلف به‌صورت حضوری و غیرحضوری همراه با جوایز نفیس پیش‌بینی شده است.

موسوی با تصریح اینکه به‌مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مسابقات در چهل رشته و در چهار گروه هنری، قرآنی، پژوهشی فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود، گفت: شرکت‌کنندگان با توجه به استعداد و توانایی‌های خود می‌توانند در یکی از گروه‌ها به دلخواه شرکت کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارکنان و خانواده‌های آنان می‌توانند در تمام گروه‌ها همزمان شرکت داشته باشند، یادآور شد: مسابقات جشنواره در ۴ سطح کارکنان، همسران کارکنان، فرزندان دختر و پسر با حضور داوران مجرب بین‌المللی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی و پیش‌بینی تعداد کثیر شرکت‌کننده در این گروه، گفت: یکی از اولویت‌های مهم در مجموعه یگان ویژه، بسط و توسعه بصیرت دینی و تقویت فعالیت‌های قرآنی است و این یگان عملیاتی به عنوان خط مقدم مدافعان حریم ولایت، ماموریت‌های خود را در تمامی زمینه‌ها با تأسی از فرهنگ قرآنی و پایبندی محض به اصل ولایت فقیه انجام می‌دهند.

رئیس پلیس ویژه استان فارس در پایان با اشاره به برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی در استان‌های مختلف کشور یادآور شد: در حال حاضر با حمایت‌های پیش‌رو بستر مناسبی برای انجام برنامه‌های رقابتی در یگان‌های ویژه ناجا فراهم آمده است که برگزاری این گونه مسابقات علاوه بر ایجاد همدلی و آشنایی کارکنان و خانواده های آنان، زمینه‌های رقابتی سالم را نیز به‌وجود می‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه