English

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان:

حمایت‌های لازم برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری آستارا انجام می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به نیمه کاره بودن پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بندر مرزی آستارا، تأکیدکرد: حمایت‌های لازم برای رفع مشکلات و تکمیل این پروژه انجام می شود.

حمایت‌های لازم برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری آستارا انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، فیروز فاضلی در همایش تجلیل از خادمان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر شهرستان آستارا که در سالن سینما دریا آستارا برگزار شد، با بیان اینکه فعالان کنونی فرهنگ و هنر، خوشه چین خرمن پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر هستند، اظهار کرد: ما قدردان زحمت‌ها و تلاش‌های پیشکسوتان عرصه فرهنگ و ادب بودیم، هستیم و خواهیم بود.

وی با تصریح بر اینکه فرهنگ، هنر جمع کردن است و ما اهالی فرهنگ و هنر برای جمع کردن آمده‌ایم و این لباس ذاتی ما است، افزود: از بندر آستارا جز فرهنگ و فرهنگ دوستی چیز دیگری در ذهنم تصور نمی‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه تأکید کرد: فرهنگ باید برآورنده تمام نیازهای انسان باشد.

فاضلی به مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا اشاره کرد و گفت: هر کاری که بتوانم در راستای تکمیل این مجتمع انجام می‌دهم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

وی با بیان اینکه سینما دریا تنها سینمای شهرستان آستارا است، گفت: پیگیر هستیم ۵۰​ درصد اعتبار تجهیز سینما دریا آستارا از سوی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأمین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه