English

مدیر تعاون روستایی استان همدان:

۹۲ هزار و ۷۹۰ تن محصول از کشاورزان خریداری شد

مدیر تعاون روستایی استان همدان افزود: در ۹ ماه نخست سال، ۹۲ هزار و ۷۹۰ تن انواع محصول توسط شبکه تعاونی های کشاورزی،روستایی از کشاورزان استان همدان به صورت توافقی خریداری شد و خرید توافقی محصولات امری مهم در صیانت از منافع کشاورزان بوده و از سقوط قیمت و نقش آفرینی دلالان و زیان کشاورزان جلوگیری می کند.

92 هزار و 790 تن محصول از کشاورزان خریداری شد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رضا عباسی با بیان اینکه دستورالعمل خرید های توافقی محصولات کشاورزی اعلام شده است و این امر انجام خرید های توافقی را دارای برنامه و هدفمند خواهد کرد.

مدیر تعاون روستایی استان همدان افزود: در  ۹ ماه نخست سال، ۹۲ هزار و ۷۹۰ تن انواع محصول توسط شبکه تعاونی های کشاورزی،روستایی از کشاورزان استان همدان به صورت توافقی خریداری شد و خرید توافقی محصولات امری مهم در صیانت از منافع کشاورزان بوده و از سقوط قیمت و نقش آفرینی دلالان و زیان کشاورزان جلوگیری می کند.  

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان خرید توافقی به محصولات جو، ذرت، سبوس و شیر اختصاص دارد، اظهار داشت: خرید توافقی توسط تشکل‌های بخش کشاورزی از جمله تعاونی‌های روستایی، کشاورزی و تولید انجام می‌شود.

عباسی اینگونه خرید را در بهبود وضعیت اقتصادی بهره برداران بخش کشاورزی موثر دانست و گفت: هدف از خرید توافقی کاهش واسطه‌های بخش کشاورزی در خرید و فروش محصولات کشاورزی است که در نهایت به سود کشاورز و مصرف‌کننده منتهی می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه