English

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان:

توجه به پدافند غیرعامل بسیار جدی شده است

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان گفت: در سالهای اخیر توجه به مقوله پدافند غیرعامل و همچنین توجه به حفاظت زیرساخت های بسیار جدی شده و خوشبختانه هم اکنون رویکرد در حوزه دانشگاهی و فضای پایان‌نامه‌ای دانشجویان به مباحث پدافند غیرعامل معطوف شده است.

توجه به پدافند غیرعامل  بسیار جدی  شده است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  عظیم بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان و رئیس کارگروه تخصصی انرژی و آب شورای پدافند غیرعامل استان گیلان در کارگاه آموزشی یک روزه حفاظت از زیرساخت های حیاتی ضمن خیرمقدم به شرکت کنندگان در این کارگاه بیان کرد: با توجه به اهمیت مراکز مختلف مانند شبکه‌های خطوط انتقال، فوق توزیع، نیروگاهها، شبکه های آب، گاز و سایر تاسیسات که نقش حیاتی و اساسی دارند باید براساس آخرین یافته‌های علمی و عملی براساس ضوابط اجرایی پدافند غیرعامل مورد حفاظت قرار گیرند.

وی افزود: از بین رفتن و خسارت دیدن هر یک از این زیرساخت‌ها می‌تواند لطمات و صدمات جبران ناپذیری داشته باشد لذا باید از بروز خسارات جلوگیری کرد و در همین راستا درکارگروه های تخصصی شورای پدافند غیرعامل  استان گیلان اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

رییس کارگروه تخصصی انرژی و آب شورای پدافند غیر عامل استان گیلان گفت: بر اساس ارزیابی‌ها، خوشبختانه کشور ما در مقایسه با کشورهای منطقه به پیشرفت بسیار خوبی دست یافته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای استان اظهار کرد: در زیرساخت‌های حیاتی وضعیت یک دارایی معمولاً تحت‌تأثیر و یا وابسته به سایر دارایی‌هاست. در حالت کلی وقتی که عملیات وابسته به یک دارایی به‌واسطه لینک‌های ارتباطی الکترونیکی منتقل شود، می‌توان آن دارایی را دارای وابستگی دانست. 

رویکرد فضای پایان‌نامه‌ای دانشجویان به مباحث پدافند غیرعامل

بلبل آبادی اضافه کرد: در سالهای اخیر توجه به مقوله پدافند غیرعامل و همچنین توجه به حفاظت زیرساخت های بسیار جدی  شده و خوشبختانه هم اکنون  رویکرد در حوزه دانشگاهی و فضای پایان‌نامه‌ای دانشجویان به مباحث پدافند غیرعامل معطوف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه