English

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از طرح BRT در بندرعباس

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس از بهره برداری از اتوبوس های تندروی شهری (بی.آر.تی) بندرعباس در دهه فجر امسال خبر داد.

شمارش معکوس برای بهره‌برداری از طرح BRT در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «بابک هاشمی» گفت: طرح اتوبوس‌های تندروی شهری (بی.آر.تی) بندرعباس در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی در ادامه اضافه کرد: برای اجرای این طرح تاکنون ۶۳ دستگاه اتوبوس تندرو خریداری شده است و اکنون توسعه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و تاکسیرانی، اصلاح هندسی و توسعه معابر، بازگشایی معابر در بافت‌های قدیمی، نصب علائم، تجهیزات ترافیک شهری و خط‌کشی محوری و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی در حال اجرا است.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با بیان اینکه این طرح با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرا می‌شود، افزود:حفاظت از محیط زیست، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت و ایجاد فرصت‌های اقتصادی از مهمترین مزایای اجرای شبکه بی آر تی است

هاشمی با اشاره به پوشش ۲۸ کیلومتر از خیابان‌های اصلی بندرعباس گفت: این طرح در حدفاصل میدان دفاع مقدس تا شهرک نیروی دریایی ارتش در دو باند اجرا می‌شود و توانایی جابجایی ۳ هزار نفر را در هر ساعت دارد.

به گزارش موج، طرح اتوبوس های تندروی شهری در سال 92 در بندرعباس کلید خورد؛ پس از کش و قوس بسیار و با گذشت 5 سال دهه‌ی فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه