English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان:

راه اندازی سامانه های ۱۵۲۲و ۱۲۲ دستاورد بزرگی در صنعت آب و فاضلاب است

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: راه اندازی سامانه های 1522و 122 دستاورد بزرگی برای صنعت آب و فاضلاب است که با تکیه بر تخصص وظرفیت نیروهای بومی به دست آمده است.

راه اندازی سامانه های 1522و 122 دستاورد بزرگی در صنعت آب و فاضلاب است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، هاشم امینی در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از راه اندازی سامانه های 1522و 122  بیان کرد: سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین (1522) که از آبان ماه سال 95  با هدف ارائه خدمات 22 گانه فروش و پس از فروش انشعاب راه اندازی شد، نقش مهمی در جهت تکریم ارباب رجوع، کاهش زمان رسیدگی به درخواست ها و حذف رفت و آمدهای غیر ضرور در سطح 92 شهر تحت پوشش ایفا کرده است.

وی ادامه داد: از اردیبهشت امسال نیز امکان ثبت درخواست لوازم کاهنده مصرف آب به عنوان خدمت بیست وسوم به قابلیت های سامانه 1522 افزوده شد و شهروندان سراسر استان اصفهان می توانند از طریق تماس تلفنی با این سامانه و فشردن کلید شماره 8 ، درخواست خود را برای خرید لوازم کاهنده مصرف ثبت کنند.

شرکت آبفا اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اظهار داشت: بررسی های اولیه نشان می دهد میانگین مصرف آب مشترکینی که لوازم کاهنده مصرف دریافت و نصب کرده اند بیش از 20 درصد کاهش یافته است.

گفتنی است؛ مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان به همراه معاون بهره برداری این شرکت از سامانه خدمات غیر حضوری مشترکین (1522)، سامانه امداد و حوادث (122) و مرکز تله متری و هوشمندسازی شبکه های توزیع آب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بازدید کردند و از نزدیک با چگونگی فعالیت این سامانه ها و دستاوردهای آن آشنا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه