English

بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از منطقه یکم نداجا در بندرعباس

سردار سرلشکر باقری در جریان سفر خود به مناطق مرزی جنوب، از کارخانجات و منطقه یکم نداجا مستقر در بندرعباس بازدید کرد

 بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از منطقه یکم نداجا در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» صبح امروز با حضور در کارخانجات و منطقه یکم نداجا از توانمندی ها و دستاوردهای نیروی دریایی راهبردی ارتش  جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در ناوشکن تمام ایرانی سهند از نمایشگاه توانمندی نیروی دریایی راهبردی ارتش بازدید نمود.

سرلشکر باقری در ادامه با حضور در نمایشگاه  تجهیزات و توانمندی های منطقه یکم امامت نداجا  از تجهیزات غواصی، ملوانی، سامانه موشکی برد بلند ولایت 1 و سامانه موشکی برد متوسط ولایت 2 در حوزه موشکی ، تجهیزات و ادوات تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) و تیپ عملیات ویژه مسلم بن عقیل بازدید و  نزدیک از توانمندی و آمادگی کارکنان در انجام عملیات راپل، عملیات لندینگ، تصرف یگان شناور و عملیات خروج غواص قرار گرفت.

در پایان ناخدادوم ستاد ابراهیمی فرمانده ناوتیپ سطحی منطقه یکم امامت نداجا به ارئه گزارش از مسیر و تعداد دریانوردی های ناوگروه های نداجا پرداخت و گفت: ناوگروهای نداجا  از سال 86 تا به امروز موفق به انجام 4727 اسکورت و شناسایی 29500 فروند شناور شده‌اند.

سرلشکر باقری (2)

لازم به ذکر است امیر دریادار سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزاری فرمانده نیروی دریایی، سرلشکر باقری را در این سفر همراهی کردند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه