English

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز:

پروژه محوطه سازی حرم مطهر علی بن حمزه (ع) در دست اجراست

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از اجرای زیر گذر جنوبی رودخانه خشک و در ادامه پروژه محوطه سازی حرم مطهر علی بن حمزه (ع) خبر داد.

پروژه محوطه سازی حرم مطهر علی بن حمزه (ع) در دست اجراست

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مهندس شکوهیان رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با اعلام اینکه پروژه محوطه سازی حرم مطهر علی بن حمزه (ع) در دست اجراست افزود: در حال حاضر پروژه زیر گذر شمالی این محور به طور کامل اجرا و محوطه روبروی حرم آماده سازی شده و عملیات اجرایی زیر گذر جنوبی نیز به محض دریافت مجوز پلیس وشورای ترافیک استان برای محدودیت های ترافیکی این محل آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه، مسیر حرم علی بن حمزه (ع) در راستای محور عرفان تا دروازه اصفهان به طور کامل  به پیاده راه تبدیل می شود و شهروندان نیز می توانند به صورت پیاده از طریق پل فعلی علی بن حمزه (ع) خود را به آن سوی رودخانه برسانند.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز افزود: بخش زیادی از عملیات آسفالت سطح شهر توسط این سازمان انجام شده  و تا پایان سال نیز 25 میلیارد تومان دیگرعملیات آسفالت شهر را اجرا خواهیم کرد.

شکوهیان از تکمیل بدنه سازی زیرگذر گلستان تا آبان ماه سال آینده خبر داد و گفت: از دیگر پروژه های در دست اجرای ما می توان به پردیس سینمایی پارک جوان اشاره کرد که با 5 هزار متر مربع وسعت شامل 4 سالن سینما و یک آمفی تاتر روباز در حال ساخت است و خاکبرداری آن به اتمام رسیده است .

وی درخصوص مراحل اجرایی تقاطع غیر همسطح امیرکبیر- مطهری به عنوان بزرگترین پروژه پل سازی شهری در جنوب کشور گفت: در حال حاضر مراحل ساخت این پل با سرعت در حال اجراست و 200 نیرو به صورت شبانه روزی در حال فعالیت در این پروژه هستند. ساخت این پروژه طبق برآوردهای صورت گرفته 130 میلیارد تومان هزینه دارد که در صورت مساعد بودن شرایط جوی امیدواریم بتوانیم دهه فجر امسال شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز ادامه داد: یکی دیگر از پروژه هایی که با سرعت خوبی در حال انجام است تقاطع غیر همسطح باهنر – فرهنگیان است که هم اکنون سرستون های این پروژه  در حال اجراست وی افزود: هزینه اجرای این پروژه 50 میلیارد تومان پیش بینی شده است که طبق برآوردهای صورت گرفته این پروژه نیز تا پایان شهریور و یا مهر ماه سال آینده قابل بهره برداری است.

شکوهیان گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، ساخت فاز دوم ایستگاه مترو میدان امام حسین (ع) قریب به دو ماه است که شروع شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز افزود: درحال حاضر مراحل اولیه ساخت فاز دوم ایستگاه آغاز شده و تا چندی دیگر و به محض اجازه پلیس، به منظور تسریع در عملیات اجرایی فاز دو این ایستگاه در بخشی از خیابان مشیر فاطمی به سمت میدان امام حسین (ع) محدودیت هایی برای رفت و آمد خودرو ها ایجاد می شود در حال حاضر روند ساخت فاز دوم ایستگاه میدان امام حسین (ع) به سرعت در حال انجام است امیدواریم بتوانیم ظرف مدت تعیین شده، این پروژه را به اتمام برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه