English

معاون استاندار هرمزگان تأکید کرد؛

آموزش حرفه آموزی همراه با اشتغال به افراد بهبود یافته از اعتیاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تمامی برنامه ریزی های که در حوزه مقابله با آسیب های مواد مخدر انجام می گیرد باید اثر بخش و تاثیرات آنها در جامعه مشهود باشد.

 آموزش حرفه آموزی همراه با اشتغال به افراد بهبود یافته از اعتیاد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «بهروز اکرمی» در جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان، عنوان کرد: باید بتوان تاثیرات برنامه ریزی در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی مواد مخدر در جامعه را دید و موجب کاهش آسیب های آن شد.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش بهبود یافتگان به منظور فراهم سازی زندگی سالم برای آنه‍ا، بیان داشت: با نظر سنجی در حوزه علاقه مندی و نیاز افراد به دوره های آموزشی مهارت حرفه باید زمینه ایجاد اشتغال را برای افراد بهبود یافته فراهم ساخت.

اکرمی اضافه کرد: برگزاری دوره های آموزشی مهارت حرفه علاوه بر اشتغال‌زایی می تواند موجب افزایش روحیه بهبود یافتگان در طول زمان درمان گردد و به آنها انگیزه برای رهایی و بازگشت به جامعه دهد.

وی با بیان اینکه دوره های آموزشی باید ناظر به اشتغال باشد، تاکید کرد: باید آموزش حرفه آموزی برای بهبود یافتگان همراه با اشتغالزایی باشد و از برگزاری دوره های آموزشی بدون اشتغالزایی حتمی و ایجاد درآمد اجتناب کرد.

اکرمی به مشارکت سازمان های مردم نهاد در مقابله با آسیب های اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: با پدیده شوم مواد مخدر نمی توان تنها به صورت اداری برخورد کرد زیرا چنانچه برخورد اداری صرف شود اثر بخش نخواهد بود و نتیجه ای نخواهد داشت، اما با مشارکت بیشتر مردم اقدامات در این زمینه موثر تر خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه