English

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی گیلان اعلام کرد:

اختصاص هفت میلیارد ریال به سازمانهای مردم نهاد استان/ورود جدی تشکل های مردم نهاد به حوزه کاهش آسیب های اجتماعی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی گیلان در جلسه بررسی و نظارت بر اعتبارات اختصاص یافته به تشکل های مردم نهاد گفت: اختصاص بالغ بر هفت میلیارد ریال به سازمانهای مردم نهاد استان نشانه عزم جدی دولت برای بهره گیری از مشارکت این تشکل ها به حوزه های اجتماعی و فرهنگی است.

اختصاص هفت میلیارد ریال به سازمانهای مردم نهاد استان/ورود جدی تشکل های مردم نهاد به حوزه کاهش آسیب های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  منا ابروفراخ با اشاره به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی و نقش سازمان های مردم نهاد در این بخش گفت: اختصاص اعتبار از سوی وزارت کشور به حوزه های مرتبط با کاهش آسیب های اجتماعی اقدامی موثر جهت ظرفیت سازی ورود فعالان حوزه اجتماعی است.

وی اختصاص بالغ بر هفت میلیارد ریال به سازمانهای مردم نهاد استان را نشانه عزم جدی دولت برای بهره گیری از مشارکت این تشکل ها به حوزه های اجتماعی و فرهنگی خواند و تصریح کرد: بهره گیری از توان و تفکر جمعی نشانه حرکت رو به جلو در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی است.

ورود جدی تشکل های مردم نهاد به حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی گیلان، ارتقاء سلامت و نشاط اجتماعی در روستاها، حمایت از دانش آموزان مستعد در مناطق حاشیه نشین، اجرای طرح تاب آوری زنان در مناطق حاشیه نشین و پر خطر و ... را تنها چند عنوان از طرح هایی اعلام نمود که به زودی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

ابروفراخ در پایان خواستار ورود جدی تشکل های مردم نهاد به حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی شد و افزود: افزایش هر چه بیشتر اعتماد اقشار مختلف به سیاست های کلان در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیازمند مشارکت های مردمی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه