English

در دیدار صفارهرندی با نماینده ولی فقیه در گیلان عنوان شد؛

انسان های بی بصیرت به جامعه شناسانده شوند/ مسئولان از رفتار آیت الله فلاحتی درس بگیرند

نماینده ولی فقیه در گیلان به آغاز نقدها علیه کسانی که در مقابل رهبری ایستادند اشاره کرد وگفت: انسان های بی بصیرت باید به جامعه شناسانده شوند.

انسان های بی بصیرت به جامعه شناسانده شوند/ مسئولان از رفتار آیت الله فلاحتی درس بگیرند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه شکی در آن نیست نظام اسلامی در حال پیشروی است اظهار کرد: کسانی که مسئولیت ها را برای خود سکو و طعمه قرار دادند، ضرر می کنند.

وی ادامه داد: افرادی که در نظام دینی می خواهند مسئولیت بپذیرند باید با تمام وجود پای کار و در خدمت مردم باشند.

امروزپرچم اسلام در دست مقام معظم رهبری است

امام جمعه رشت با بیان اینکه امروزپرچم اسلام در دست مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: در نظام اسلامی برخی تصور کردند می توانند در مقابل رهبری بایستند و این درک را ندارند که در نظام حکومتی غیر معصوم باید تبعیت کنند.

دیدار صفارهرندی با نماینده ولی فقیه در گیلان1

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: پس از رحلت امام(ره) عده ای بستر آتش زیر خاکستر را فراهم کردند که می توان در مقابل ولی فقیه ایستاد و این خطر است.

وی با اشاره به اینکه نقدها علیه کسانی که در مقابل رهبری ایستادند به مرور در حال انجام است، بیان کرد: انسان های بی بصیرت باید به جامعه شناسانده شوند.

آوازه دیدارهای طولانی مدت آیت الله فلاحتی با مردم در جامعه پیچیده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در دیدار مذکور به پیچده شدن آوازه دیدارهای طولانی مدت آیت الله فلاحتی با مردم در جامعه به ویژه فضای رسانه ای اشاره کرد و گفت: دیدارهای مردمی علاوه بر اینکه مشکل جامعه را برطرف می کند، می تواند گره گشای دیگر جاها باشد.

محمدحسین صفارهرندی، خواستار تاسی مسئولان از دیدارهای مردمی نماینده ولی فقیه در گیلان شد و اظهار کرد: امیدوارم مسئولان از رفتار آیت الله فلاحتی درس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی