English

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در هتل اسپیناس تهران

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه گفت: همایش معرفی توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه 17 دی در هتل اسپیناس تهران برگزار می‌شود.

برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه در هتل اسپیناس تهران

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، کیوان کاشفی بابیان این مطلب که همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه با رویکرد تمرکز برجذب سرمایه‌گذاران داخلی برگزار خواهد شد، افزود: 500 شرکت و هلدینگ بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف عمرانی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری و خدمات در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه حضور دارند.

وی از حضور مقامات بلندپایه کشوری و استانی در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه یادکرد که تاکنون حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نفت، رئیس‌کل بانک مرکزی و رئیس اتاق بازرگانی ایران قطعی شده است.

به گفته کاشفی، به همراه دعوت‌نامه‌ها بسته کاملی از فرصت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری به همراه توجیهات مالی موردنیاز برای مدعوین ارسال‌شده که کمک به آشنایی بیشتر آنان با موقعیت و وضعیت استان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: همچنین رایزنی‌هایی به‌عمل‌آمده که تعدادی از پروژه‌ها تا زمان همایش قطعی و تفاهم‌نامه‌های مربوطه آن با دستگاه‌ها، در حاشیه مراسم به امضا برسند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه با اشاره به رایزنی برای تشکیل دبیرخانه دائمی سرمایه‌گذاری عنوان کرد: بررسی‌های لازم برای برپایی این همایش با حضور سرمایه‌گذاران خارجی در سال آینده در حل انجام است.

کاشفی تصریح کرد: تجربیات حاصل از این همایش بتواند بر ضعف قدیمی استان در جلب و جذب سرمایه‌گذار غلبه کرده و موجب بهبود فضای کسب‌وکار کرمانشاه شود.

وی ضمن تأکید بر ارائه فرهنگ و آیین استان کرمانشاه در این مراسم همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد: این مراسم باشکوه کامل برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی