English

محدودیت های ترافیکی مراسم ۹ دی در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از اجرای محدودیت های ترافیکی به منظور برگزار شدن هرچه با شکوه تر مراسم 9 دی در اصفهان خبر داد.

محدودیت های ترافیکی مراسم 9 دی در اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی گفت: پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در راستای برگزار شدن هرچه بهتر مراسم بزرگداشت 9 دی شهر اصفهان اقدام به اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد در اطراف محل برگزاری این مراسم می کند.

وی افزود:  بر این اساس از ساعت 6:30 صبح فردا توقف هر گونه وسیله نقلیه در طول مسیر خیابان های مطهری، کمال اسماعیل و پاسداران تا سید علیخان ممنوع است.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان همچنین تصریح کرد: به محض شروع مراسم در تقاطع مطهری-شمس آبادی و کمال اسماعیل به پاسداران محدودیت تردد برای خودروها اعمال خواهد شد.

سرهنگ چلمقانی اعلام داشت: همچنین به محض آغاز راهپیمایی، محدودیت ترافیکی از تقاطع پل فردوسی به پل آذر به سمت میدان انقلاب اعمال می شود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان در پایان گفت: با توجه به پیش بینی حضور پرشور مردم در این مراسم، توصیه می شود حتی المقدور، شهروندان محترم از ناوگان حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس برای تردد استفاده کرده و از تردد با خودروهای شخصی در هسته مرکزی شهر در طول برگزاری مراسم، خودداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه