English

دهه مبارک فجر خاستگاه ارزش های اسلامی ملت ایران است

فرماندار بندرعباس گفت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های دهه فجر سال جاری باشکوهتر برگزار گردد.

دهه مبارک فجر خاستگاه ارزش های اسلامی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد پویافر» در جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان بندرعباس ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و دهه مبارک فجر برگ افتخار آمیز انقلاب و خاستگاه ارزش‌های اسلامی ملت ایران است.

وی تاکید کرد: با بیان اینکه باید در زمینه انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل جوان جدیت بیشتری داشته باشیم تا با ارزش‌های آن و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای سرافراز مهین اسلامی بیشتر و بهتر آشنا شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: دشمن در پشت مرزهای کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از طریق تهاجم فرهنگی بین جوانان و ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی فاصله ایجاد کند.

وی اضافه کرد: توجه به شهدا توجه به ارزشها است و سلامت اجتماعی و فرهنگی جامعه در گرو زنده نگه داشتن نام و راه شهیدان می باشد.

پویافر در ادامه به تنوع و گستردگیی برنامه‎های ارائه شده توسط دستگاههای اجرایی شهرستان به ستاد دهه فجر اشاره کرد و اذعان داشت: در دهه فجر امسال پروژه هایی درحوزه‎های مختلف عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان بندرعباس افتتاح و به بهره‎برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول بیان داشت: کمیته های ستاد دهه مبارک فجر با توجه به اینکه سال جاری متفاوت تر از سالهای قبل است باید با برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری هرچه بهتر و با شکوهتر مراسمات دهه مبارک فجر از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده نمایند.

وی درپایان تصریح کرد: از جمله برنامه‌های این ایام دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و برگزاری جشنهای بزرگ ، بازی های بومی و محلی بخصوص در محلات قدیمی می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه