English

نگاهی به ورزش محلات؛

ورزش محلات آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

محلات با توجه به محدودیت هایی که در ورزش کشور دارد توانسته به جایگاهی در خور و مناسب دست پیدا کند که این پیشرفت مستلزم حمایت بخش های مختلف محلات است.

ورزش محلات آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج همدان، ورزش محلات شهر همدان با کمک شورای شهر، شهرداری و با فعالیت سازنده کمیته مردمی ورزش محلات در دهه اخیر به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته است و توانسته به جایگاهی درخور و مناسب در شهر دست پیدا کند.

اوج شکوفایی ورزش محلات در سال ۹۷ با برگزاری موفقیت‌آمیز فوتبال بزرگسالان رقم خورد. این کمیته در حال حاضر از 11 عضو اصلی به نام‌های عظیمی، جمشیدی، ترکمان، رضایی، غلام پور، نظری، شیری، یاری، علیزاده و حسینی تشکیل‌شده است و این اعضاء بدون هیچ‌گونه چشمداشتی مشغول به فعالیت، آموزش و خدمات مرتبط به جوانان مستعد و دارای انگیزه هستند.

ورزش محلات در سال ۹۷ با رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، کشتی در پایه و بزرگسالان انجام شد و اوج آن در بازی‌های فوتبال بزرگسالان، شکل‌گیری فعالیت‌هایی نو و فعالیت‌های مضاعفِ فرهنگی خودنمایی کرد.

300 دیدار ضمن به صفر رساندن حاشیه‌ها، برگزار شد، این بازی‌ها با ۵۰ تیم و نزدیک به ۲۰۰۰ بازیکن، مربی و عوامل مرتبط همچون اعضای کمیته­ ها، داوران، ناظران و میزبانان که از خود تیم‌ها بودند در 5 زمین خاکی صورت گرفت. به بیان مسوولین بهترین سال برگزاری بازی‌های محلات را پشت سر گذاشتیم و فینال مسابقات بین تیم های امید صدر و اتحاد جوان در استادیوم قدس در مقابل ۵۰۰ تماشاگر و نماینده های مردم در شورا و شهرداری در حوزه های متفاوت برگزار شد که تحسین حاضران را از منظر نحوه برگزاری و کیفیت بازی‌ها به همراه داشت.

کمیته بزرگسالان در ورزش محلات همدان سعی بر آن داشته است با توجه ویژه به موضوع فرهنگی و ترکیب آن با مقوله ورزش اوقاتی سالم را برای جوانان حاشیه شهر به وجود آورد و در این مسیر از شعارهای فرهنگی هفته، انتخاب بازیکن اخلاق و ... استفاده کرده است. فعالیت‌هایی ازاین‌دست، از  آسیب‌های اجتماعی  جلوگیری خواهد کرد و یا آنها را به حداقل خواهد رساند.

علاوه بر برگزاری مسابقات، کمیته بزرگسالان طی چند سال گذشته توانسته است با پیگیری‌های جدی و مطالبه از مسئولان و نمایندگان بیش از 10 زمین خاکی، چمن مصنوعی در پارک‌ها و محلات ایجاد کند که بزرگ‌ترین آن‌ها دهکده ورزش محلات در جاده رباط شورین است و در زمینی به مساحت 10 هکتار و با 5 زمین فوتبال ایجاد شد و به مدت 2 سال برگزاری مسابقات را در آن شاهد بودیم و در حال حاضر تنها خاطری از آن در یاد مانده است.

از شهردار و شورای اسلامی شهر می‌خواهیم که توجه و اهتمامی ویژه به این دهکده نشان دهند تا هیجان و شوری دوباره را در آن از سر گیریم. در پایان از همه‌کسانی که در ورزش محلات یاری‌رسان جوانان هستند، تشکر می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه