English

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد:

فعالیت ۱۱۸ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در خصوص نحوه کنترل کمیت و کیفیت فرآورده توزیع شده در مجاری عرضه استان خاطرنشان کرد: با فعالیت 118 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در این منطقه، ظرفیت خوبی در سوخت‌رسانی به هموطنان ایجاد شده است.

فعالیت 118 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛فریدون یاسمی از فعالیت 118 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه کردستان خبرداد.

وی امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری موج کردستان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق حقوق شهروندی و  در راستای سیاست‌های زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران روزانه بیش از 200 هزار لیتر نفتگاز یورو 5 در جایگاه‌های عرضه فرآور ده‌های نفتی منطقه کردستان توزیع می‌شود.

یاسمی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته این منطقه و تعامل و برنامه‌ریزی شرکت ملی پخش از ابتدای آبان ماه سال‌جاری در 11 باب جایگاه عرضه سوخت موجود در راههای مواصلاتی استان توزیع نفتگاز یورو 5 آغاز و هم اکنون نیز با رایزنی‌های صورت گرفته در صدد جذب سهمیه بیشتر برای توزیع در دیگر  جایگاه‌های عرضه نفتگاز در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه این فرآورده کاملا سازگاز با محیط زیست بوده و باعث کاهش آلاینده‌های زیست محیطی می‌شود، بیان کرد: افزایش راندمان سوخت خودروها، جلوگیری از فرسودگی زودهنگام قطعات خودروهای نفت‌گاز سوز و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل از مزایای استفاده از این فرآورده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در خصوص نحوه کنترل کمیت و کیفیت فرآورده توزیع شده در مجاری عرضه استان خاطرنشان کرد: با فعالیت 118 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در این منطقه، ظرفیت خوبی در سوخت‌رسانی به هموطنان  ایجاد شده است.

یاسمی خاطرنشان کرد: در نه ماهه نخست امسال یک‌هزار و 550 مورد بازدید از مجاری عرضه منطقه توسط کارشناسان این شرکت انجام شده است.

وی بیان داشت: عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی از نظر کمی و کیفی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان، تحقق حقوق شهروندی و غیره از جمله مزایای اجرای این گشت ها و بازدیدهای دوره‌ای است که با حضور دیگر دستگاههای نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن، تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره استاندارد، نیروی انتظامی و خود صدا و سیمای استان زمینه عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاههای منطقه را ایجاد کرده است.

یاسمی در پاسخ به نحوه تامین و توزیع سوخت خانوارهای نفت سفیدسوز استان به فعالیت 375  باب فروشندگی نفت سفید در استان اشاره کرد و افزود: سوخت مورد نیاز 28هزار خانوار نفت سفید سوز از طریق این فروشندگی‌ها توزیع می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به ارسال و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز روستاههای استان بویژه روستاههای صعب‌العبور اشاره و تصریح کرد: تاکنون بیش از 44 میلیون لیتر نفت سفید در روستاههای استان توزیع، که از این میزان  24میلیون لیتر آن در روستاههای صعب‌العبور ارسال و ذخیره‌سازی شده است تا در صورت افزایش سرما و بسته شدن راه‌ها مشکلی برای تامین سوخت مردم ساکن در این مناطق ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه