English

حسن بیگی تاکید کرد؛

برای مقابله با دشمنان باید امیدواری به جامعه تزریق کنیم

سرپرست سابق استانداری تهران گفت: امروز برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید امیدواری را به جامعه تزریق کنیم؛ برای ایجاد امیدواری در درجه اول باید قانونمداری سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد.

برای مقابله با دشمنان باید امیدواری به جامعه تزریق کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، شکرالله حسن بیگی در نشست هم اندیشی شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان تهران با حوزه های نظارتی با اشاره به توطئه های همیشگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان همواره بعد از پیروزی انقلاب به اشکال مختلف همچون از طریق منافقین، جنگ تحمیلی و غیره به دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده و هست.

وی با بیان اینکه امروز برای مقابله با ترفندهای دشمنان باید امیدواری را به جامعه تزریق کنیم افزود: برای ایجاد امیدواری در درجه اول باید قانونمداری سرلوحه امور مسئولان قرار گیرد چرا که اگر مردم به عینه ببینند که مسئولان قوانین را رعایت می کنند امیدوار می شوند. نباید قانون تفسیر به رای شود.

حسن بیگی با اشاره به اینکه حتی در سازمان ملل روز مقابله با رشوه مطرح شده است عنوان کرد: در روایات تاکید زیادی به مقابله با رشوه شده که باید این امر مورد توجه مسئولان قرار گیرد و با تدبیر، توکل و ایمان قوی با این مفسده مقابله کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت رعایت حقوق شهروندی به عنوان عامل دیگر در ایجاد امید گفت: احترام به حقوق شهروندی ضروری است که حتی به شکل قانون مصوب شده و در اختیار دستگاه های اداری، اجرایی و مردم قرار گرفته چراکه مردم باید از حقوق خود آگاه باشند تا مطالبه گری کنند.

سرپرست سابق استانداری تهران تاکید کرد: شفایت در کارها به جز امور امنیتی، ضرورت سلامت اداری و مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن زمینه امید در جامعه را نیز افزایش می دهد، البته پاسخگویی باید اقناعی باشد نه اجباری و پادگانی.

وی در ادامه تاکید کرد حرکت در مسیر افزایش کارآمدی نظام و حفظ وحدت و انسجام جامعه باید مدنظر مسئولان قرار گیرد چراکه پشتوانه مسئولیت ما ۲۶۰ هزار شهید است که نباید شرمنده آنها شویم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی