English

دوران گردن‌کلفتی و رجزخوانی آمریکا بسر رسیده

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد استان هرمزگان بابیان اینکه دوران گردن‌کلفتی و رجزخوانی آمریکا و دیگر ایادی‌اش بسر آمده است اضافه کرد: آمریکا فقط عربده و رجزخوانی می‌کند اما این کشور ببری کاغذی و طبلی توخالی است.

دوران گردن‌کلفتی و رجزخوانی آمریکا بسر رسیده

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ «عبدالله صادقی» به مناسبت هفته بصیرت در جمع بسیجیان بندرلنگه در حسینیه حداد این شهر بابیان اینکه امروز مردم با ولایت‌فقیه پیوند اخوت و مودت بسته‌اند و هیچ‌گاه این پیوند را رها نخواهند کرد، گفت: اقتدار ملت ایران آن‌چنان در دنیا پیچیده است که آمریکا و دیگر کشورها جرئت تهدید کردن ایران را ندارند.

وی بابیان اینکه دوران گردن‌کلفتی و رجزخوانی آمریکا و دیگر ایادی‌اش بسر آمده است اضافه کرد: آمریکا فقط عربده و رجزخوانی می‌کند اما این کشور ببری کاغذی و طبلی توخالی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان و سوریه، اظهار کرد: آمریکا از افغانستان و سوریه بیرون می‌رود درحالی‌که اعلام می‌کند دلیل این خروج تار و مار شدن گروهک داعش است.

صادقی بابیان اینکه این ‌یک شکست مفتضحانه برای آمریکا است، ادامه داد: آمریکا با رسوایی تمام می‌خواهد از این کشورها خارج شود چراکه شکست‌خورده‌اند و با این ترفند می‌خواهند از این باتلاق نجات یابند.

وی بابیان اینکه ملت ایران دیگر به آمریکا اجازه نخواهد داد که در کشور فتنه به وجود آورند، خاطرنشان کرد: گر چه دشمن همیشه جنگ روانی در ایران اسلامی به راه می‌اندازد اما ملت ایران فریب شایعه‌پراکنی آن‌ها را هرگز نخواهد خورد.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه امام سجاد استان هرمزگان در پایان گفت: دشمن یک روز شایعه نبودن بنزین و روز دیگر نبودن کالاهای اساسی را در رسانه‌های دنیا پخش می‌کند تا ملت ایران را به‌عناوین‌مختلف ضعیف نشان دهد اما ملت در مقابل تمام سختی‌ها و مشکلاتی که دشمن بوجود آورده خواهد ایستاد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه