English

در پیام تسلیت تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) آمده است:

مرحوم آیت‌الله شاهرودی از مسئولان قوی و امین در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال مرحوم آیت‌الله شاهرودی گفت: مرحوم آیت‌الله شاهرودی از مسئولان قوی و امین در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

مرحوم آیت‌الله شاهرودی از مسئولان قوی و امین در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال مرحوم آیت‌الله شاهرودی گفت: مرحوم آیت‌الله شاهرودی از مسئولان قوی و امین در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

متن پیام تسلیت آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در استان فارس قرار گرفته به شرح زیر است:

ارتحال اسفناک فقیه عالیقدر و مجاهد انقلابی حضرت آیت‌الله آقای حاج سید محمود شاهرودی( قدّس سرّه) ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام به ویژه ایران اسلامی است.معظّم لَه یکی از یاران با وفا و فداکار امام و رهبری و از استوانه‌های علمی و فکری و از مسئولین قوی و امین در نظام مقدّس جمهوری اسلامی بودند.

این مصیبت مولمه، جامعه اسلامی را داغدار و عزادار نمود.بی تردید سبک زندگی و سیره جامع این عالم برجسته و شخصیت عظیم‌الشّان، همواره به عنوان الگوی تمام عیار برای طلاب و فضلایی که همّت عالی دارند مورد توجه خواهد بود.

اینجانب فقدان این عالم ربّانی را به محضر مولایمان امام عصر(عج) و نائب به حقّ آن حضرت مقام معظّم رهبری(مدّ ظلّه) ، مراجع عظام ، علمای اعلام و حوزه های علمیه به ویژه دو حوزه مقدّسه نجف و قم تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید علوّ درجات و حشر با اجداد طاهرینش و برای عموم بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

سید علی اصغر دستغیب

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه