English

رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

هر فعالیتی در زمینه حفظ محیط زیست بدون تلاش برای رفع چالش آب زاینده رود بی ثمر است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:هرفعالیتی در زمینه حفظ محیط زیست بدون تلاش برای رفع چالش آب زاینده رود را بی ثمر دانست.

هر فعالیتی در زمینه حفظ محیط زیست بدون تلاش برای رفع چالش آب زاینده رود بی ثمر است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در دومین همایش ملی صنعت بازیافت اظهار داشت: هرفعالیتی در زمینه حفظ محیط زیست بدون تلاش برای رفع چالش آب زاینده رود  را بی ثمر دانست.

وی بابیان این که ما در قبال آیندگان وفرزندان خود وظیفه داریم تا به نحو مطلوبی نسبت به حفظ محیط زیست کشور مسئولیت پذیر و کوشا باشیم تصریح کرد: امروزه  به منظور حفظ محیط زیست نیازمند همکاری و همراهی همه بخش ها ، موسسات، سازمانهای دولتی و مردم نهاد و همچنین شهروندان هستیم.

 رییس اتاق بازرگانی اصفهان بازیافت را صنعتی ثروت آفرین دانست و گفت: این  صنعت می تواند حجم انبوهی از مواد و ضایعات کم ارزش و بعضا مضر برای محیط زیست را به مواد با ارزش و قابل استفاده تبدیل نموده و از خطرات زیست محیطی این ضایعات به نحو مطلوبی بکاهد.

سهل آبادی توجه ویژه اتاق بازرگانی به مسئولیت های اجتماعی را یکی از اقدامات مهم و از افتخارات این دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان عنوان کرد و افزود: تشکیل کمیته بازیافت به منظور صیانت از محیط زیست استان بخشی از اقدامات  ارزشمند اتاق بازرگانی اصفهان  در راستای اجرای مسئولیت های اجتماعی است. 

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در ادامه رودخانه زاینده رود را مهمترین بخش  محیط زیست استان اصفهان دانست و تصریح کرد: متاسفانه بخشی از سوء مدیریت ها و نامهربانی ها  در سطح ملی به حوزه زاینده رود سبب ایجادمشکلات عدیده ای در فلات مرکزی ایران به ویژه استان اصفهان شده است که خشکی رودخانه زاینده رود  بخشی از این چالش هاست. 

سهل آبادی زنده رود را شریان حیات بخش  زندگی و محیط زیست در استان دانست و تصریح کرد: بدون شک هرگونه فعالیتی در زمینه حفظ محیط زیست بدون تلاش برای رفع چالش آب این حوزه آبریز بدون نتیجه و بی ثمر خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه