English

وزیر راه و شهرسازی؛

اجرای پروژه راه آهن رشت-آستارا با کمترین آسیب به محیط زیست مدنظر است

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی مسائل منطقه‌ای و محلی اجرای پروژه خط ریلی رشت-آستارا و تلفیق آن با موضوعات ملی و بین‌المللی گفت: برخورداری مردم از این خط ریلی، محدودکردن آسیب به منابع طبیعی، محیط زیست و اراضی کشاورزی، قیمت تمام‌شده و زمان اجرای این پروژه جزء ملاحظات مدنظر ماست.

اجرای پروژه راه آهن رشت-آستارا با کمترین آسیب به محیط زیست مدنظر است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمد اسلامی در دومین روز از سفر به گیلان و در حاشیه بازدید از مسیر اجرای پروژه راه آهن رشت-آستارا در گفتگو با خبرنگاران پروژه خط ریلی قزوین-رشت و رشت-آستارا را بسیار مهم و دارای اولویت ارزیابی کرد و افزود: به منظور درنظر گرفتن مسائل قابل اهمیت در اجرای پروژه رشت-آستارا دومین روز از سفر به گیلان را به این پروژه اختصاص دادیم.

وی به مطالعات صورت گرفته توسط 4 گروه از مشاوران در جهت اجرای پروژه رشت-آستارا از ده سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: انتخاب مسیر با حداقل موانع، کمترین آسیب برای اراضی کشاورزی، تأثیرگذاری برای مردم و اجرا در کمترین زمان ممکن برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

وزیر راه و شهرسازی

وزیر راه و شهرسازی به مسائل و ملاحظات موجود در اجرای این پروژه نیز اشاره کرد و گفت: برخورداری مردم از این خط ریلی، محدودکردن آسیب به منابع طبیعی، محیط زیست و اراضی کشاورزی، قیمت تمام‌شده و زمان اجرای این پروژه جزء ملاحظات مدنظر ماست.

تشکیل کارگروه بررسی مسائل منطقه‌ای و محلی اجرای پروژه خط ریلی رشت-آستارا

وی با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی مسائل منطقه‌ای و محلی اجرای پروژه خط ریلی رشت-آستارا و تلفیق آن با موضوعات ملی و بین‌المللی اظهار داشت: این کارگروه از نظر فنی، کارشناسی، اقتصادی و اجتماعی باید به جمع‌بندی برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی