English

رئیس مرکز علمی کاربردی دادگستری گیلان معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز علمی کاربردی دادگستری کل استان گیلان در جمع کارکنان و دانشجویان این مرکز برگزار شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی دادگستری گیلان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز علمی کاربردی دادگستری گیلان با حضور مجیدالهیان قائم مقام رئیس کل دادگستری استان و سید خلیل واحدی مقدم معاون منابع انسانی دادگستری گیلان در جمع کارکنان و دانشجویان این مرکز برگزار شد.

مجید الهیان قائم مقام رئیس کل دادگستری استان در این مراسم با تقدیر و تجلیل از زحمات چند ساله عبدالسعید بدیعی خرسند در تصدی ریاست مرکز علمی کاربردی دادگستری گیلان بیان نمود: این مجموعه به عنوان یک نهاد علمی - پژوهشی با توجه به نیاز استان گیلان به آموزش کاربردی حقوق تاسیس شده است که در این راستا تاکنون 2018 نفر از علاقمندان به این رشته از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.

لزوم بهره مندی از اساتید نخبه دانشگاهی و چهره های برجسته علمی

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از اساتید نخبه دانشگاهی و چهره های برجسته علمی در این مرکز آموزشی اظهار داشت: یکی از الزامات حرکت در مسیر توسعه، بهره مندی از نیروهای متخصص است که مرکز علمی کاربردی دادگستری گیلان با تربیت افراد حقوقدان به این مهم توجه دارد.

الهیان انتصاب دکتر جان احمد آقایی را نیز به عنوان رئیس جدید این مرکز به وی تبریک گفت و افزود: از رئیس جدید مورد انتظار است تا با ابتکارات بدیع و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و توان مجموعه دادگستری با تلاشی دوچندان در مبحث آموزش و تربیت دانشجویان در استان گیلان کوشا باشد.

همچنین در آغاز این مراسم آقای دکتر خرسند به ارائه گزارشی از عملکرد پنج ساله خود پرداخت و این مرکز آموزشی را یکی از علمی ترین مراکز علمی کاربردی حقوق در کشور توصیف نمود.

 آقایی رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی دادگستری گیلان نیز با تاکید بر ایجاد فضایی صمیمی متکی بر نظم و قانون، برخی از اهداف و برنامه های جدید خود را در مسیر ارتقاء این مرکز آموزشی به اطلاع حضار رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه