English

مشکل اصلی ما مجلس است/ احساسات مردم نباید از طریق مذهب مورد بازیچه قرار گیرد

امام‌جمعه‌ی بندرلنگه با اشاره به برخورد یک نماینده مجلس با کارمند گمرک گفت: متأسفانه مشکل ما مجلس است درحالی‌که امام راحل فرمودند مجلس در رأس امورات کشور است و اگر فردی به مقدسات مذهبی توهین کند باید با وی برخورد قانونی شود.

مشکل اصلی ما مجلس است/ احساسات مردم نباید از طریق مذهب مورد بازیچه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام سید «محمدجواد رکنی حسینی» بابیان اینکه در جنگ یمن آمریکا از انواع و اقسام اسلحه‌ی ممنوعه علیه مردم مسلمان یمن استفاده می‌کند افزود: هر اتفاقی که در این کشور رخ دهد گناهش را به گردن ایران اسلامی می‌اندازند.

وی ادامه داد: این‌یک بام و دوهوا نیست اگر واقعاً ایران این‌قدر قدرت داشت که در کشور یمن دخالت کند پس شما چه‌کاره هستید؛ پس نیروهای شما در یمن چه‌کار می‌کنند.

امام‌جمعه‌ی بندرلنگه بابیان اینکه اکنون‌که وضعیت بحرانی است می‌خواهند خاک کشور یمن را ترک کنند، گفت: کشور یمن را به ویرانه تبدیل کردند؛ مردم این کشور در اثر فقر و گرسنگی جان خود را از دست می‌دهند.

رکنی حسینی در ادامه اضافه کرد: تنها راه رهایی از این بن‌بست مقاومت و ایستادگی است گرچه مردم در ابتدا با سختی و مشکلات دست‌به‌گریبان می‌شوند اما سرانجام حلاوت یک پیروزی و خوشبختی را می‌چشند.

وی با اشاره به برخورد یک نماینده مجلس با کارمند گمرک، گفت: متأسفانه مشکل اصلی ما مجلس است درحالی‌که امام راحل فرمودند مجلس در رأس امورات کشور است و اگر فردی به مقدسات مذهبی توهین کند باید با وی برخورد قانونی شود.

خطیب جمعه بندرلنگه بابیان اینکه این غیرقابل‌تحمل است احساسات مردم از طریق مذهب مورد بازیچه قرار گیرد، ادامه داد: متأسفانه براثر آتش‌سوزی در یکی از مدارس زاهدان عده‌ای از دختران بی‌گناه زخمی و سهل‌انگاری عده‌ای 4 نفر از آن‌ها را کام مرگ کشاند.

رکنی با اشاره به موضع‌گیری مجلس در برابر رفتار نماینده مجلس با کارمند گمرک گفت: کسی حرفی در مورد مرگ کودکان زاهدانی نزد اما مجلس برای این آقا موضع می‌گیرد.

وی بابیان اینکه اگر یک کارمند اداری تخلف کرد قانون وجود دارد، ادامه داد: چرا باید مسئله‌ای به این کوچکی به مجلس و استیضاح وزیر کشیده شود؟

خطیب جمعه‌ی بندرلنگه بابیان اینکه در مجلس جلسه‌ای محرمانه تشکیل می‌شود و سپس فیلم آن را پخش می‌کنند، گفت: جالب است که اکنون مجلس به دنبال آن است که چه کسی این فیلم را پخش کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه