English

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس:

تقویت بین بخشی گردشگری مذهبی و سلامت در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس به تقویت بین بخشی گردشگری مذهبی و سلامت در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) تأکید کرد.

تقویت بین بخشی گردشگری مذهبی و سلامت در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع)

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، محمد ابراهیم فروزانی معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس در جلسه هم افزایی گردشگری مذهبی و سلامت بر تهیه مدل همکاری میان متولیان  امر  بر مبنای سومین حرم اهل بیت (ع) و رسیدن به یک مدل خاص ویژه شهر شیراز تاکید نمود.

وی به ظرفیت های مذهبی و پزشکی سلامت شیراز و فارس اشاره نمود و با بیان اینکه فضای کسب و کار با همکاری بخش خصوصی و دولتی ساخته می شود و با همکاری این دو بخش می توان شاهد تحول در این حوزه بود ابراز امیدواری کرد با امضای توافق نامه و ایجاد دفتر راهنمایی و فراهم نمودن زیر ساخت در کشور هدف به جهت بازاریابی گردشگری سلامت شاهد هدایت گردشگران این حوزه به استان خواهیم بود.

فروزانی با اشاره به فرهنگ و مراودات سیاسی، اجتماعی و کوتاهی مسیر برای گردشگران کشور های همجوار و مثبت اندیشی مردم این کشور ها نسبت به اخلاقیات و منویات مردم ایران  بر فرصت ها و تشخیص مقدماتی مساله و همکاری و هماهنگی اعضای سیستم در راستای اهداف استان با ارائه خدمات بالا ، متنوع  و متمایز از جمله خدمات پزشکی و اقامتی که از اهمیت بالای برخودار است تاکید نمود.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ایجاد بازار جدید در شیراز، با اشاره به اینکه با تشریک مساعی، هماهنگی و هم افزایی، موفق به تهیه و تدوین توافق نامه جدید گردشگری خواهیم شد، بر ایجاد اشتغال و افزایش ثروت که از دستاورد های این تفاهم نامه خواهد بود تاکید نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی