English

آیت الله فلاحتی در اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی:

پژوهش عمیق جامعه را به تعالی می رساند

نماینده ولی فقیه در گیلان پژوهش را یکی از فعالیت های درخشنده در حوزه های علمیه عنوان کرد وگفت: پژوهش عمیق جامعه را به تعالی می رساند.

پژوهش عمیق جامعه را به تعالی می رساند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره استانی علامه حلی ویژه خواهران حوزه های علمیه گیلان با اشاره به اینکه پژوهش یکی از فعالیت های درخشنده در حوزه های علمیه است اظهار کرد: در طول تاریخ اسلام دانش محوری و پژوهش محصور در مردان نبوده است.

درخشش بانوان در عرصه دانش و پژوهش پس از پیروزی انقلاب اسلامی

وی به درخشش بانوان در عرصه دانش و پژوهش پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه و دانشگاه های کشور اشاره کرد و افزود: در طول تاریخ آموزش در سایه پژوهش شکل گرفته است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه پژوهش مایه تعالی دانش به ویژه در حوزه های علمیه بوده است، تصریح کرد: پژوهش دارای مقدماتی است و پژوهشگر باید بخشی از عمر خود را به این عرصه اختصاص دهد.

انسان در امر پژوهش باید عمیق باشد

آیت الله فلاحتی ادامه داد: انسان در امر پژوهش باید عمیق باشد و از سطحی نگر دور باشد ضمن اینکه پژوهش نیازمند فکر و فراغت وقت است.

وی با اشاره به اینکه دنیای غرب می خواهد زن را مردواره کند، بیان کرد: امر مذکور مورد تایید عقل و شرع نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر مطالعه عمیق پژهوشگران تاکید کرد و گفت: پژوهش صحنه عظیم و عمیقی است که اهلش از آن اطلاع دارند ضمن اینکه تمام پژوهشگران باید پژوهش در نظام اسلامی را به تراز خوبی برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه