English

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در پاسخ به موج:

رشد ۳۰۰ درصدی برخی از اقلام آجیل در آستانه شب یلدا

مرتضی شهبازی گفت: با توجه به نزدیک شدن شب یلدا و بالا رفتن تقاضای خرید آجیل در این ایام، قیمت برخی از انواع آجیل و خشکبار تا 300 درصد افزایش‌یافته است.

رشد 300 درصدی برخی از اقلام آجیل در آستانه شب یلدا

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص نرخ اقلام آجیل شب یلدا ابراز داشت: در کمتر از شش روز مانده به شب یلدا، شهروندان کرمانشاهی خرید و تهیه آجیل را شروع کرده و این در حالی است که طی چند ماه اخیر قیمت خرید برخی از اقلام خشکبار و آجیل تا 300 درصد هم بالا رفته است.

وی با تأکید بر اینکه قدرت خرید مردم در برخی از نقاط شهر، مصرف این ماده خوراکی را به‌شدت کاهش داده است، افزود: در حال حاضر قیمت پسته با توجه به نوع و کیفیت آن از کیلویی 160 تا 200 هزار تومان، بادام بین کیلویی 130 تا 140 هزار تومان، فندق کیلویی 100 تا 130 هزار تومان، بادام‌هندی کیلویی 150 تا 170 هزار تومان، تخمه‌کدو کیلویی 40 تا 50 هزار تومان، تخمه‌ژاپنی کیلویی 40 هزار تومان، نخود کیلویی 20 هزار تومان و تخمه آفتابگردان کیلویی 22 هزار تومان برای مصرف‌کننده عرضه می‌شود.

شهبازی تصریح کرد: نظارت‌های بازرسان اتحادیه آجیل و خشکبار و همچنین تعزیرات استان در آستانه شب یلدا به‌صورت تمام‌وقت انجام می‌شود و با متخلفین کم‌فروش و یا گران‌فروش به‌شدت برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه