English

استاندار اصفهان:

واگذاری امور اقتصادی به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد

استاندار اصفهان گفت: اگر دولت بتواند امور اقتصادی را به بخش خصوصی واگذار نموده و بعنوان ناظر، نظارت خود را بر این امور اعمال نماید بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

واگذاری امور اقتصادی به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، عباس رضایی در شصت و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با تاکید بر اینکه جلسات شورای گفتگوی در ایجاد تعامل میان دولت و بخش خصوصی نقش مهمی دارد، گفت: سپردن اموری که ضرورتی در تصدیگری دولت در آن وجود ندارد به بخش خصوصی، گام موثری در اجرای پروژه های استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر دولت بتواند امور اقتصادی را به بخش خصوصی واگذار نموده و بعنوان ناظر، نظارت خود را بر این امور اعمال نماید بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد، افزود: خوشبختانه برای این نظارت ضوابط و مقرراتی وضع گردیده که تشکیل جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی یکی از مصدایق آن می باشد.

شورای گفتگوی بخش خصوصی

رضایی در خصوص فرهنگسازی و اصلاح الگوی مصرف محصولات کشاورزی نیزگفت: این مساله نیازمند یک خرد جمعی بوده و همکاری و تعامل دستگاه های مختلف در اجرایی شدن آن ضروری است.

 استاندار اصفهان اقناع کشاورزان به تولید محصول سالم و رقابتی کردن عرضه این محصولات را از عوامل مهم فرهنگسازی تولید محصولات کشاورزی سالم دانست و تاکید کرد: در این زمینه تدوین یک نقشه راه و پروتکل اجرایی ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه