English

مسابقات قرآنی طرح طاها در خمینی شهر آغاز شد

با هدف شناخت و شکوفائی استعدادهای قرآنی در بین نوجوانان شهرستان و استان اصفهان طرح بزرگ قرآن و عترت طاها در موسسه دارالقرآن اهلبیت(ع) خمینی شهرآغاز شد.

مسابقات قرآنی طرح طاها در خمینی شهر آغاز شد

مدیرعامل دارالقرآن اهل البیت خمینی شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج ازخمینی شهر، گفت: طرح بزرگ قرآن وعترت طاها  درقالب مسابقات قرآنی در بین رده سنی 9 الی 15 سال شروع شد.

حمیدرضا قربانی اظهارکرد:  متقاضیان می توانند پس از طی مرحله ثبت نام از طریق سایت نمونه بارگذاری شده در 8 رشته قرائت، ترتیل، اذان، مداحی، سرود، حفظ، دعاخوانی و تواشیح، رشته مورد علاقه خود را انتخاب و ثبت نام کنند.

 وی با بیان اینکه ، افراد ثبت نام شده با حضور در کارگاه آموزشی زیر نظر اساتید برجسته کشور و استان در محل موسسه علاوه بر شناسائی نقاط ضعف وقوت، رفع اشکال ، استعداد یابی و مورد مشاوره تخصصی قرار می گیرندافزود:شرکت کنندگان در این طرح تا آخر دی ماه فرصت دارند، قطعات آثار تقلیدی خود را که ازسایت دانلود نمود اند، از طریق حضوری یا فضای مجازی برای شرکت در مسابقه  به موسسه دار القرآن اهلبیت(ع) ارسال کنند.

قربانی افزود: در مرحله مقدماتی آثار داوری شده  و افراد برتر  در هر رشته به مرحله نهائی  راه پیدا می کنند  که به شکل حضوری برگزار می گردد واز هر رشته سه نفر برتر انتخاب می شوند به آنها جوایز ارزنده اهداء می گردد.

گفتی است؛ کلیه علاقه مندان و شرکت کنندگان در این دوره مسابقات قرآنی می توانند با حضور درکلاسهای تخصصی تحت نظارت اساتید برتراستان و کشور مورد آموزش قرار گیرند.

شایان ذکر است در پایان طرح نفرات برتر پس از طی گذارندن دوره تخصصی جهت تبلیغ و تلاوت به کشورهای اسلامی اعزام می گردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه