English

با حمایت موسسه خیریه شجره طیبه انجام شد؛

کسب رتبه دوم تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در مسابقات آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸

با حمایت موسسه خیریه شجره طیبه تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحداصفهان(خوراسگان) موفق به کسب رتبه دوم در مسابقات آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ شد.

 کسب رتبه دوم تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در مسابقات آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، مدیر عامل موسسه خیریه شجره طیبه در آیین تجلیل از اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) از دانش آموزان و دانشجویان یاور خواه این موسسه خواست که انسانیت را سرلوح کار خود قرار دهند.

یزدان پناه بیان داشت: انسان هر چقدر هم که عالم شود و به مدارج عالی علمی برسد در صورتی که انسانیت نداشته باشد ارزشمند نیست. بلکه زمانی ارزشمند است که انسانیت را در هر سمت و مقامی که هست رعایت و با اخلاق کار کند نه برای پول ، مقام و قدرت و بتواند به هم نوع خود خدمت نمایند.

اصفهان-+مووسه+خیریه+طیبه

در ادامه این مراسم مشاور وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان و دانشجویان را سرمایه های اصلی کشور دانست و گفت: در آینده چرخه مدیریت این کشور در جنبه های سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به دست شما اداره خواهد شد.

محمد حسین قائدی ها با مطرح کردن هندسه تغییر افزود: تغییر از خود انسان شروع می شود و زمان آن همین آلان و مکان آن همین جا و وسیله آن اراده است. کنترل آن به وسیله عقل و دین انجام میشود و با خود ارزیابی مشخص می شود که کجایی هندسه تغییر ایستاده ایم.

وی با بیان اینکه موفقیت اصلی است که ویژه بعضی از انسان ها نیست و  هر انسانی می تواند در فرایند زندگی و کار انسان موفقی باشد مشروط بر اینکه اصول و راه و روش رسیدن به موفقیت را رعایت کند گفت: اگر جایی موفق نشدید از بهانه آوردن بپرهیزید اصل خود ما و اراده خود ماست. اراده انسان فوق تمام عوامل است و اگر تمام عوامل محیا باشند ولی انسان نخواهد حرکت کند حرکتی ایجاد نمی شود و این بدین معناست که انسان خودش سرنوشتش را تعیین می کند و در راه رسیدن به آن حرکت می کند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه افزود: تمام دانشمندان و نوابغ علمی کشور روزی مانند شما دانش آموز و دانشجو بودند و بر روی صندلی و نیمکت های مدارس و دانشگاهها می نشستند پس شما هم می توانید با اراده و تلاش خودتان روزی در جمع این دانشمندان قرار بگیرید.

سرپرست تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) گفت: این تیم با جذب ۱۷ نفر از  دانشجویان نخبه و فعال دانشگاه با هدف تجربه آموزی به دانشجویان و پیشرفت علمی آنها در لیگ رباتهای انسان نما سایز نوجوان شرکت کرد.

سعید شریفی افزود: این تیم در بخش فنی رباتهای انسان نما توانست به مقام قائم مقامی مسابقات دست یابد و همچنین کاپ تیم شایسته تقدیر این مسابقات را از آن خود کند.

دانشگاه آزاد واحد اصفهان

وی در مورد مشکلات مالی برای حضور در این مسابقات گفت: ما چون برای اولین بار ۱۷ نفر را جهت شرکت در مسابقات جذب کرده بودیم با مشکلات عدیده ای مواجه شدایم که البته حدود۳۰ الی ۴۰ درصد از هزینه مالی توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و با تلاش های دکتر آذین رئیس دانشگاه تامین شد ولی این مبلغ برای شرکت در مسابقات کافی نبود تا اینکه با موسسه خیره شجره طیبه آشنا شدیم.

شریفی در ادامه تصریح کرد: موسسه شجره طیبه یکی از موسسات راستین در بحث حمایت از نخبگان در سطح استان است  و با حمایت و کمک مالی  این موسسه  آرزوی اعضای تیم در زمینه رباتیک تحقق یافت.

سرپرست تیم رباتیک در ادامه تاکید کرد: باید فرهنگ این جمله که دستهایی که کمک می کنند از لب هایی که دعا می کنند مقدس تر هستند در جامعه جریان یابد چرا که جوانان نیاز به حمایت و کمک دارند تا بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند.

گفتنی است؛ مسابقات رباتیک آسیا و اقیانوسیه ۲۰۱۸ با حضور بیش از ۲۲ تیم از ۱۲ تا ۲۰ آذر ماه در جزیره کیش برگزار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه