English

جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی فارس:

کمک های خیرین، مایه به حرکت درآوردن بیشتر مردم برای آبادانی زیستگاهشان می شود

جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی فارس در دیدار با فرماندار و بخشدارمرکزی نورآبادممسنی و دهیاران دهستان جوزار گفت: کمک های خیرین و مجموعه های نیک اندیش می تواند مایه به حرکت درآوردن بیشتر مردم شود وگرنه در قبال حضور ارزشمند آنان در صحنه آبادانی زیستگاهشان، بسیار ناچیز است.

کمک های خیرین، مایه به حرکت درآوردن بیشتر مردم برای آبادانی زیستگاهشان می شود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، مهندس سیدمجتبی سرورزاده جانشین قرارگاه پیشرفت وآبادانی فارس که جهت بررسی مشکلات و اتخاذ تصمیمات راهبری برای پیشبرد اهداف و برنامه های قرارگاه در دهستان جامعه هدف با فرماندار و بخشدارمرکزی نورآبادممسنی و دهیاران دهستان جوزار دیدار کرد گفت: کمک های خیرین و مجموعه های نیک اندیش می تواند مایه به حرکت درآوردن بیشتر مردم شود وگرنه در قبال حضور ارزشمند آنان در صحنه آبادانی زیستگاهشان، بسیار ناچیز است.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس با قدردانی از همراهی بی دریغ و فعالانه فرماندار شهرستان نورآباد ممسنی و بخشدار مرکزی آن شهرستان با قرارگاه و کمک های ایشان در به ثمر نشستن اهداف مقدسه این مجموعه برای خدمت رسانی به مردم شریف منطقه، تصریح کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان فارس به عنوان یک نهاد مردمی به میدان آمده تا با دلگرمی حضور فعال مردم در بحث آبادانی روستای خود، تلاش کند با همسو نمودن مجموعه های نیک اندیش بتواند کمک هایی را جمع آوری نموده و به کمک مردم پر تلاش منطقه بشتابد.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس

سرورزاده در ادامه از دهیاران خواست که ضمن همراهی مضاعف با قرارگاه، تلاش کنند با میانجیگری میان برخی روستاهای دارای مشکلات اجتماعی، مشکلات را حل کرده تا خدمت رسانی بتواند اثربخش تر باشد.

وی، هدف قرارگاه را رساندن وضعیت فعلی روستاها را به کمال فرهنگی و اجتماعی دانست و خاطرنشان ساخت: کارگروه های پنج گانه دیگر قرارگاه نیز به میدان آمده اند تا همزمان با آماده شدن زیرساخت های عمرانی، در مسیر تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت و اشتغال و معیشت گام نهاده و نتیجه آن رسیدن به کمال فرهنگی و اجتماعی شود و این مردم شهید پرور و انقلابی نیز به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آن دلگرم تر از گذشته شوند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس ابراز امیدواری کرد که با حضور فعال دهیاران و مردم عزیز دهستان، چهلمین سال تولد انقلاب را با بهره برداری از پروژه های مختلف در دهستان، به جشن بنشینیم.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس

در ادامه این جلسه، فرماندار نورآباد ضمن قدردانی از حضور جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی فارس در دهستان جوزار و شکرگزاری بابت حضور ارزشمند سپاه و نقش آفرینی آن در راستای آبادانی دهستان محروم جوزار؛ از تمامی دهیاران و شوراهای روستاها خواست تا با به خط کردن مردم، جهت به ثمر نشستن این حرکات انقلابی، قرارگاه را یاری دهند و از هیچ تلاشی در این راستا کوتاهی نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه