English

فرماندار فومن تاکید کرد؛

لزوم افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از ظرفیت خیرین در بخش سلامت

فرماندار فومن در نخستین مجمع سلامت این شهرستان بر لزوم افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از ظرفیت خیرین در این بخش تاکید کرد و یادآور شد: براساس آموزه های دینی روح و جسم را باید توامان سالم نگه داشت.

لزوم افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از ظرفیت خیرین در بخش سلامت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن در این جلسه با تسلیت ایام محرم گفت: همه نهادها درگیر مبحث سلامت جامعه هستند.

محمود قاسم نژاد با بیان اینکه در همه جای دنیا سلامت شهروندان اهمیت دارد، یادآور شد: بدون بدن سالم نمیتوان روح و روان سالم داشت.

لزوم افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از ظرفیت خیرین در بخش سلامت

وی بر لزوم افزایش مشارکت اجتماعی و استفاده از ظرفیت خیرین در این بخش تاکید کرد و یادآور شد: براساس آموزه های دینی روح و جسم را باید توامان سالم نگه داشت.

رییس مجمع سلامت شهرستان فومن نقش سازمانهای غیر دولتی و خیرین را در حوزه‌های مختلف قابل تاثیر عنوان کرد و یادآور شد: در بخش سلامت نیز باید از ظرفیت خیرین به درستی استفاده شود به شرطی که سیاست گذاری صحیح در سطح استان و شهرستان انجام بپذیرد و بدانیم که در چه مناطقی چه کمبودهایی داریم.

وی تمرکز مراکز تخصصی در مرکز استان را یک ضعف ساختاری دانست و گفت: نیازمند پراکندگی ساختاری در حوزه بهداشت و درمان هستیم.

مشارکت شهرداری‌ها در حوزه سلامت

قاسم نژاد خواستار مشارکت شهرداری‌ها در حوزه سلامت شد و گفت: بی تردید هزینه در این بخش توسط شورا و شهرداری سبب بهبود مناسبات اجتماعی با این دو نهاد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه