English

در جلسه مشترک مسئولین دو شهرستان فومن و صومعه سرا مطرح شد

انجام ۱۱۰ کیلومتر آسفالت راه های روستایی شهرستان فومن/چهار بانده کردن مسیر دو شهرستان فومن و صومعه سرا

نماینده شهرستان های فومن و شفت در جلسه مشترک مسئولین دو شهرستان فومن و صومعه سرا از انجام ۱۱۰ کیلومتر آسفالت راه های روستایی شهرستان فومن ظرف دو سال گذشته خبر داد.

انجام ۱۱۰ کیلومتر آسفالت راه های روستایی شهرستان فومن/چهار بانده کردن مسیر دو شهرستان فومن و صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری نماینده شهرستان های فومن و شفت، در جلسه مشترک مسئولین دو شهرستان فومن و صومعه سرا  با اشاره به آسیب دیدن درختان در تونل درختی فومن در فصول گرم، بحث لوله گذاری و انتقال آب از رودخانه فلاح آباد را برای درختان مسیر مطرح کرد.

وی همچنین با مورد توجه قرار دادن حریم بصری مسیر بین دو شهرستان، پیشنهاد داد با جداول بلند و افزودن تزئینات جاده ای و روشنایی ویژه، موجبات زیبایی بصری بیشتر منطقه و جذب گردشگر فراهم گردد و با اقدامات حفاظتی بیشتر، هم درختان حفظ شوند و هم جذابیت توریستی منطقه افزایش یابد.

نماینده شهرستان فومن ضمن اشاره به وجود گارد ریل در طول مسیر، محدودیت های موجود برای توقف خودروها در جاده را مورد توجه قرار داد که موجب خطر برای خودروها می شود.

وی با پیشنهاد ایجاد مسیری در جوار و بین تونل درختی به عنوان مسیر پیاده روی بزرگ، آن را یکی از ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری بین دو شهرستان دانست.

چهاربانده کردن مسیر بین دو شهرستان فومن و صومعه سرا

افتخاری با دعوت از نماینده صومعه سرا، خواهان همکاری بیشتر به منظور چهاربانده کردن مسیر بین دو شهرستان از پمپ بنزین فومن تا ابتدای صومعه سرا شد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انجام ۲۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی ظرف ۸ ماه که معادل کار انجام شده در ۸ سال گذشته بود، از انجام ۱۱۰ کیلومتر آسفالت راه های روستایی شهرستان فومن ظرف دو سال گذشته خبر داد.

افتخاری پیشنهاد داد به منظور تأمین سنگ های وزنی برای ایمن سازی مناطق اطراف پل ها، معادن موجود در مسیر ماجولان به خلخال مورد استفاده قرار بگیرند.

وی در پایان، با اشاره به برنامه ریزی برای احداث میدانی به دور پل ورودی شهرستان فومن، این اقدام را مقرون به صرفه ترین کار دانست که موجبات رضایت مردم را نیز فراهم خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    چه حرفا ما 6 ساله گفتیم روستامونو اسفالت کنید که 5 کیلومتر بیشتر با شهر فومن فاصله نداره اونم تو جاده ماسوله اصلا خبری نیست .عمل کنید جا حرف زدن.روستای پیشحصار بالا و نزدیک حسن کوه

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه