English

آیت‌الله فلاحتی در دیدار با فرماندار صومعه‌سرا:

طرفدار جذب گردشگر و توسعه گردشگری گیلان هستم/کاغذبازی اداری از موانع تولید محسوب می‌شود

امام جمعه رشت در دیدار با فرماندار و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان صومعه‌سرا با تأکید براینکه طرفدار جذب گردشگر و توسعه گردشگری گیلان هستم، بیان کرد: از ظرفیت مذکور باید برای درآمدزایی مردم استفاده بهینه شود.

طرفدار جذب گردشگر و توسعه گردشگری گیلان هستم/کاغذبازی اداری از موانع تولید محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار با فرماندار و جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به غنای فکری و فرهنگی مردم گیلان اظهار کرد: فقر گیلان زیر سرسبزی استان پنهان شده است.

وی، جذب سرمایه‌گذار به‌ویژه سرمایه‌گذاران داخلی برای پیشرفت گیلان را حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: بستر جذب سرمایه‌گذاران باید در گیلان آماده و مهیا شود.

امام جمعه رشت دریا، جلگه و کوه را از ظرفیت‌های گیلان برشمرد و تصریح کرد: ظرفیت‌های مذکور نیازمند برنامه‌ریزی مناسب برای جذب گردشگران است.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید براینکه طرفدار جذب گردشگر و توسعه گردشگری گیلان هستم، بیان کرد: از ظرفیت مذکور باید برای درآمدزایی مردم استفاده بهینه شود.

وی به شرایط جغرافیایی و اقلیمی صومعه‌سرا اشاره کرد و گفت: صومعه‌سرا با توجه به داشتن ظرفیت‌های مناسب گردشگری می‌تواند در این عرصه موفق باشد.

کاغذبازی اداری از موانع تولید محسوب می‌شود

نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار برطرف کردن موانع تولید به‌ویژه در روستاها شد و اظهار کرد: کاغذبازی اداری از موانع تولید محسوب می‌شود و باید برطرف شود.

آیت‌الله فلاحتی در دیدار با فرماندار صومعه‌سرا1

آیت‌الله فلاحتی بر تشویق بانوان در ورود به عرصه‌های تولیدی به‌ویژه در روستاها تأکید کرد و یادآور شد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های زودبازده به منظور ایجاد اشتغال در روستاها موثر است.

وی با اشاره به اینکه بخش گردشگری یکی از ظرفیت‌ها در راستای درآمدزایی مردم گیلان است، تصریح کرد: به بخش فرهنگی اجرای طرح بوم‌گردی در گیلان باید توجه شود.

امام جمعه رشت رصد، بهینه‌سازی و مدیریت آب را از موضوع‌های مهم در گیلان عنوان کرد و گفت: هر قدر در ذخیره‌سازی آب کشاورزی تلاش کنیم برای توسعه کشاورزی استان سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه