English

با استمرار شرایط پایداری هوا؛

مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها در اصفهان تعطیل شدند

با توجه به استمرار شرایط پایداری هوا امروز کلیه مهدهای کودک و پیش دبستانی در نواحی 6 گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش 11 شهرستان تعطیل است.

مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها  در اصفهان تعطیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، دیروز جلسه کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوای کلانشهر اصفهان در استانداری اصفهان با حضور کلیه اعضا تشکیل شد و با توجه به اعلام پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر استمرار شرایط پایداری هوا این جلسه مصوباتی داشت.

تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو و اطلاع‌رسانی پلیس راهور در خصوص عدم تردد خودروهای تک سرنشین و استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی، جلوگیری از فعالیت توأم با آلودگی واحدهای صنعتی آلاینده محیط زیست، عدم انجام هرگونه فعالیت‌های ورزشی و بدنی در فضاهای باز و عدم خروج بیماران قلبی و عروقی و تنفسی از منزل حتی‌المقدور از مصوبان این جلسه بود.

همچنین در این جلسه مصوب شد که امروز دهم آذر ماه 1397 کلیه مهدهای کودک و پیش دبستانی در نواحی 6 گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش شاهین‌شهر، فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، مبارکه، فولادشهر، باغ بهادران، زرین‌شهر، خمینی‌شهر، برخوار و شهر سجزی تعطیل اعلام شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه